پکیج ها
ورود
برگزیده ها راهنمای خرید

محصولات مرتبط

نظرات شما (27 نظر )

ir
1 ماه پیش
حدود ۵ ماهی هست عفونت شدید رحم داشتم ولی چون حوصله خوردن دارو نداشتم اهمیت ندادم الان تو رحمم سوزش خاصی دارم و احساس میکنم زخم چون خودم متوجه ام برای برطرف شدن عفونت و اگه زخمی هست چکار کنم؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب متاسفانه اگر عفونت رخم درمان نشود این عفونت شدید شده و منجر به زخم رحم می شود و حتی میتونه مشکل ناباروری ایجاد کند پس حتما باید برطرف شود. بهترین محصولات هم برای برطرف کردن عفونت و حتی زخم استفاده از کپسول بره موم و عسل بره موم هست این دو محصول خواص آنتی بیوتیک خیلی قوی دارند که به مرور زمان باعث برطرف شدن عفونت شده و به ترمیم زخم کمک می کند حتی می توانید عسل تهیه کرده مثلا چند گیاه هر شب غیر عادت ماهانه از طریق واژینال تزریق کنید.
ir
4 ماه پیش
اگه فردی پریود نامنظم داشته باشد در قدرت باروری تاثیر گذار هست یا همین که میشه مهمه چند وقته قائدگی نامنظم دارم البته استرس زیادی هم دارم
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب مسلما پریود نامنظم در قدرت باروری تاثیر دارد چون به هورمون استروژن و پروژسترون ارتباط دارد و عدم توازن این دو هورمون منجر به ناباروری می شود. استرس یکی از عوامل موثر در بهم خوردن چرخه قائدگی هست سعی کنید عسل بهارنارنج که آرامبخش هست تهیه و شب قبل خواب دمنوش گل گاوزبان ،فرنجشمک ،بابونه آماده کرده با عسل بهارنارنج شیرین و شب قبل خواب میل شود از عسل ژل رویال هم برای ایجاد آرامش و تنظیم چرخه قائدگی کمک بگیرید.
ir
4 ماه پیش
زمان قائدگیم دیر شده و قبلا هم مشکل کیست تخمدان داشتم بنظرتون چکار کنم علت این عقب افتادگی چی میتونه باشه و چی بخورم؟
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما وجود کیست میتونه منجر به اختلالات قائدگی بشه و چون شما قبلا سابقه کیست تخمدان دارید به پزشک جهت معاینه مراجعه کنید برای رفع کیست از کپسول بره موم و عسل بره موم کمک بگیرید ولی اگر کیست نبود برای تنظیم قائدگی از عسل ژل رویال کمک بگیرید.
ir
4 ماه پیش
برای از بین بردن عفونت های زنانه ژل رویال هم تاثیر گذار هست به دلیل عفونت لوله فالوپ مسدود شده این محصول بنظرتون موثره؟
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما این محصول تاثیر گذار هست ولی محصولی خیلی بهتر و تاثیر گذارتر استفاده از کپسول بره موم و عسل بره موم هست حتی برای از بین بردن عفونتهای زنانه می توانید از عسل بره موم در صورتی که حساسیت نداشتید به صورت تزریق واژینال استفاده کنید البته اگر وضعیت لوله خیلی بد باشد از روشهای طب مدرن جهت باز کردن لوله کمک بگیرید.
ir
4 ماه پیش
بنده اصلا پریود نمیشدم و لی به زور آمپول ها و داروها و زیر نظر دکتر تونستم بچه دار بشم الان بچه دارم ولی همچنان پریود نمیشم و دکتر هم رفتم داروی خاصی برام ننوشتند و من میدونم نبود هورمون استروژن و پروژسترون در بدن مضره و سلامتی را به خطر میندازه چیکار کنم که به روش طبیعی هوزرمون ها تو بدنم افزایش پیدا کند؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب هورمون استروژن و پروژسترون در بدن خانمها نه تنها برای فرزند آوری بلکه برای چرخه طبیعی زندگی خانمها ضروری و واجب هست چرا که کمبود آن باعث ایجاد مشکلات دیگه ایی از جمله پوکی استخوان خواهد شد بهترین محصولات محصولاتی هستند که دارای فیتواستروژن یا استروژن های گیاهی باشند مثل عسل ژل رویال یا گرده گل با عسل مریم گلی.
ir
5 ماه پیش
سلام.خانمی هستم ۴۰ساله که چهار دوره قاعدگی نامنطم دارم.وخونریزی شدید دارم.درد شدید در کمر وپاها وپایین شکم دارم.لطفا راهنمایی بفرمایید.
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب علت نامنظم بودن قائدگی به نرمال نبودن هورمون زنانه چون استروژن و پروژسترون مربوط می شود برای تنظیم این هورمون ها از عسل ژل رویال کمک بگیرید .عسل ژل رویال فیتواستروژن دارد و برای این مورد خیلی تاثیر گذار خواهد بود و حتی باعث تقویت تخمدان و تخمک می شود برای درد شدید از دم کرده دارچین یا زتجبیل کمک و برای خونریزی شدید و حتی درد از دم کرده شوید به صورت اورژانسی کمک بگیرید.
ir
5 ماه پیش
چون تخمک گذاری خوبی ندارم با مشکل باروری مواجه شده ام از داروهای شیمیایی هم استفاده می کنم ایا ژل رویال جهت نتیجه گیری بهتر کمک کننده هست؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب ژل رویال غذای ملکه زنبور هست به دلیل اینکه فیتو استروزن دارد باعث تنظیم هورمون های زنانه چون استروژن و پروژسترون خواهد شد در نتیجه باعث تنظیم قائدگی تخمک گذاری بهتر و تقویت تخمدان می شود نکنه ایی که خیلی مهم هست صبوری در کنار مصرف مداوم و منظم برای نتیجه گیری هست.
ir
5 ماه پیش
با سلام
۴۵ ساله هستم و سه فیبروم ۲ و ۳ و ۵ سانتی دارم
درد و مشکل خاصی ندارم جز اینکه حدود یکسال است گاهی لکه بینی دارم
آیا به صورت سنتی قابل درمان هست؟
پاسخ کارشناس:
با عرض سلام بله، محصولات بره موم عسل بره موم و کپسول بره موم برای مشکلات فیبروم بسیار تاثیرخوبی دارند، در درجه اول از بزرگ شدن فیبروم ها جلوگیری میکنند و به مرور زمان و مصرف مداوم فیبروم ها کوچک و درمان میشوند.اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این هست که چون محصولات طبیعی هستند به مرور زمان تاثیرگذارند.برای راهنمایی بیشتر میتوانید با ما در ارتباط باشید : 09138610971 و 03133689470.
ir
5 ماه پیش
سلام ۲۶ سالم و مجردم همیشه قائدگی های منظمی داشتم ولی یک ماه میگذره و هنوز پریود نشدم البته یه مدت زمانی پر از تنش و استرس بودم بنظرتون این قائدگی نامنظم و چکار کنم؟
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما چون بیشتر ازیک هفته هست که قائده نشدید این پریود نامنظم تلقی می شود منتهی عواملی زیادی در بهم خوردن این چرخه نقش دارند از جمله استرس و بدون شک به دلیل تنش ها یکماه عقب افتاده .سعی کنید استرس و اضطراب را با دمنوش هایی چون گل گاو زبان ،بابونه ،اسطوخودوس از بین ببرید البته حتما این دمنوش ها با عسل شیرین شود بالخص عسل بهارنارنج که آرامبخش هست برای نظم در پریود هم از عسل ژل رویال کمک بگیرید بدلیل دارا بودن فیتو استروژن ها باعث تنظیم این چرخه می شود.
ir
5 ماه پیش
قائدگی نامنظمی دارم همیشه دیر تر از موعد قائده میشم چه راهی پیشنهاد می کنید تا منظم شود؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب قائدگی نامنظم به دلیل نامتوازن بودن هورمونهای زنانه از جمله استروژن و پروژسترون هست عموما علت اصلی این موضوع است بهترین راه حل کمک گرفتن از موادی است که فیواستروژن دارند مثل ژل رویال وگرده گل ،ژل رویال به دلیل دارا بودن فیتواستروژنها باعث تنظیم هورمون های زنانه و قائدتا باعث منظم شدن قائدگی می شود گرده گل هم به این همین رویه عمل می کند ولی بهتر است برای اثر گذاری بهتر حتما گرده گل با عسل رازیانه میل شود.
ir
6 ماه پیش
دختر 25 ساله ایی دارم که حدود 20 سالگی یک نوبت پریود شد و دیگه نشد تا الان با دارو آمپول پریود میشه آیا راهی هست که بتونه طبیعی بدون دارود قائده بشه؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب علت عدم پریودی نامتوازن بودن سطح هورمون استرژن و پروژسترون در بدن هست به همین دلیل هست که با استفاده از دارو و حتی تزریق آمپول چون سطح این هورمون ها در بدن به حد نرمال می رسد فرد قائده می شود بهترین محصولات کمک کننده عسل ژل رویال و گرده گل هست ،ژل رویال فیتو استروژن دارد چیری شبیه هورمون جنسی و باعث افزایش سطح هورمون استروژن و پروژسترون در بدن می شود علاوه بر آن تخمک را نیز تقویت می کند ،گرده گل هم منبعی از انواع ویتامین ها و فیترواستروژن دارد که حتما باید برای تاثیر گذاری با شربت عسل مریم گلی میل شود.
ir
6 ماه پیش
مبتلا به آندومتر یوز هستم چه محصول گیاهی استفاده کنم به روند درمانم کمک می کند؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بهترین محصولات برای این مشکل کپسول بره موم و عسل بره موم هست.
ir
6 ماه پیش
18 سال سن دارم و معمولا بعد از پاکی تا یک هفته بعد مدام لکه میبینم و خیلی اذیتم برای برطرف شدن لکه بینی باید چیکار کنم
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب سن شما کم هست و این طبیعی هست که لکه بینی دارید ولی سعی کنید از گرمیها استفاده کنید.از نیمرو با خرما استفاده کنید ،مصرف شیره انگور را بالا ببرید به شما خیلی کمک می کند.
ir
7 ماه پیش
سلام دو ماه هست که پریود هام نامنظه سری قبل ماه پیش 12 ام این ماه هشتم علتش چی میتونه باشه؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب نامنظم بودن پریود علتهای متفاوتی دارد از جمله استرس ،عفونت ،مشکلات هورمونی و شما باید برای مشحص شدن علت این نامنظمی به دکتر مراجعه کنید ولی کلا برای تنظیم چرخه قائدگی می توان از عسل ژل رویال کمک گرفت.
ir
7 ماه پیش
سلام در دوران پرید خونریزی شدیدی دارم در روزدوم و کمر درد شدید و خونریزی با لخته برای بهتر شدنم چه توصیه ایی دارید راهنمایی کنید
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب این مورد در زنان بلغمی اتفاق می افتد چون صفرا در خون کم دارند به همین دلیل خون قطع نمی شود بهتر است از گرمی ها استفاده کنید استفاده از زرده تخم مرغ و چای پر رنگ نیز توصیه می شود .عرق بومادران هر شب یک فنجان با عسل مریم گلی شیرین و میل شود.عسل رازیانه هم برای این مورد خیلی تاثیرگذار هست.
ir
7 ماه پیش
اصلا پریود نمیشم و با داروها و آمپولهایی که تجویز میشه معمولا قائده میشم ازمایش هوزمونی انجام دادم تنبلی تخمدان هم داشتم چکار کنم که خودم پریود بشم خیلی نگرانم ایا مشکل ساز در اینده خواهد شد
پاسخ کارشناس:
سلام ودرود بر شما یکی از مهمترین چرخه های زندگی در بدن خانم ها مسلما چرخه عادت ماهانه هست که نبود آن ممکن است مشکلاتی را برای باروری ایجاد کند. تنبلی تخمدان در نتیجه نامتعادل بودن هورمون استروژن و پروژسترون در بدن رخ می دهد و اگر فرد بتواند سطح این دو هورمون در بدن را به حالت تعادل برگرداند عادت خواهد شد بهترین محصولات برای این مورد عسل ژل رویال ،گرده گل و عسل مریم گلی هست این محصولات دارای استروژن های گیاهی هستند که باعث تنظیم هومون استروژن و پروژسترون در بدن می شود.
ir
7 ماه پیش
قصد بارداری دارم ولی قبلش دوست دارم هم بدن خودم و هم بدن همسرم تقویت بشه از طرفی چبزی باشه که جنسیت بچه را پسر کند
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بهترین محصولات برای تقویت بدن همسرتون کپسول ژل رویال جینسینگ و برای شخص شما عسل ژل رویال توصیه می شود ژل رویال هورمون گنادوتروپیک دارد که باعث تقویت اندام تولید مثلی در خانم و آقا می شود این محصولات طبیعت خیلی گرمی دارد و معمولا برای پسر شدن فرزند باید گرمی مصرف کرد.
ir
8 ماه پیش
هر زمان قائده میشم درد شدید دارم برای تسکین درد چیکار کنم
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب این مشکل دیسمنوره نام دارد که افراد حین قائدگی درد شدید دارند و علت آن سردی است در این زمان حمام نروید و درجای سرد هرگز ننشینید سعی کنید هر شب یک فنجان عرق رازیانه با عسل ترجیحا مریم گلی شیرین و میل کنید به غیر از زمان پریودی و برای بهبودی اورژانسی دارچین را دم کرده با عسل شیرین و میل کنید و یا دم کرده زنجبیل با عسل.
ir
8 ماه پیش
به پیشنهاد یکی از دوستام به دلیل اینکه قائدگی نامنظم داشتم از ژل رویال استفاده کردم ده روز اول استفاده یه بهم ریختگی تو شرایطم احساس کردم مثلا زودتر از زمان شدم در صورتی که همیشه دیرتر می شدم و حتی شاهد لکه بینی های زیادی اول خیلی نگران بودم ولی با مصرف بیشتر خیلی واسم جالب بود چرخه قائدگیم منظم شد و در حال تصور میکنم علت این بهم ریختگی شوکی بود که ژل رویال وارد کرده بود برای اینکه چرخه را تنظیم کند
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما یکی از دلایل نامنظم بودن قائدگی عدم توازن هورمون استروژن و پروژسترون در بدن خانم هاست ژل رویال دارای فیتواستروژنها هست که همانند استروژن های جنسی در بدن عمل می کند و یکی از اصلی ترین تاثیرات این محصول برای خانمها جهت تنظیم قائدگی ،تقویت تخمدان و تخمک می باشد.
ir
8 ماه پیش
سلام ممنون بخاطر مطالب مفیدتون همیشه قائدگی هام منظمه و سر موعد اتفاق می افتد ولی توجه کردم .وقتی استرس دارم یا مشکلی پیش میاد یا زودتر یا دیرتر این چرخه اتفاق می افتد الان داخل مطالب که مطالعه کردم علت این موضوع بخاطر استرس هست برای کنترل استرس چیکار کنم
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب متاسفانه استرس باعث بهم ریختن چرخه قائدگی می شود و یکی از دلایل نامنظمی است بهتر است از عسل ژل رویال که محصولی مقوی مغزو اعصاب هست و باعث آرامش در افراد می شود با عسل بهارنارنح میل شود عسل ژل رویال علاوه بر تقویت اعصاب نقش خیلی مهمی در تنظیم قائدگی زنان دارد.

نظر شما

کد امنیتی