پکیج ها
ورود
برگزیده ها راهنمای خرید

مقالات مرتبط

نظرات شما (16 نظر )

ir
1 ماه پیش
سلام اسپرمم ضعیفه باید چکار کنم خوب شم واریگوسل داشتم قبل عمل ۱۷ بود بعد عمل جواب ازمایشم ۹ شد بد تر شد
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب برای تقویت اسپرم از کپسول ژل رویال جینسینگ کمک بگیرید و برای مشکلات واریکوسل کپسول بره موم و عسل بره موم و حتی اگر دردی داشته باشید خیلی به تسکین درد کمک می کند.
in
3 ماه پیش
من از داروی رقیق کننده استفاده میکنم و ژل رویال برام منع مصرف داره چه محصول دیگه ای پینشهاد میدین بهم؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب محصول دیگه گرده گل با عسل کنار هست ،گرده گل چون منبع غنی از ویتامین ها ،مواد معدنی و پروتیین ها هست همراه با عسل کنار که عسل فوق العاده مقوی هست به روند بهبودی خیلی کمک میکند.
ir
5 ماه پیش
برای مشکل زود انزالی از کپسول ژل رویال جینسینگ حدود سه ماهی البته در کنار این از عرق طارونه تخم مرغ محلی به صورت نیمرو با خرما هم استفاده کردم خیلی راضی بودم
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب گیاه جینسینگ چون تستسترون دارد باعث تقویت غدد جنسی در آقایان می شود و ترکیب آن با پودر ژل رویال این خاصیت را مضاعف می کند از بهبودی شما بی نهایت خرسندیم.
ir
5 ماه پیش
اگه مشکلات جنسی چون زود انزالی در اقایان بهم ریختگی هورمون های بدنشون باشه تو طب سنتی راه درمان گیاهی هم دارد؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب زود انزالی علل مختلفی دارد که در برخی از آقایان بهم ریختگی هورمون ها از جمله تستسترون می تواند باعث بروز این مشکل شود .بهتر است جهت درمان و تنظیم هومون ها به پزشک مراجعه ولی در کنار داروهای شیمیایی از کپسول ژل رویال جینسینگ و عسل مغز هم برای نتیجه گیری زودتر استفاده کنید.
ir
5 ماه پیش
برای درمان زود انزالی پمادهای بی حسی و یا قرص های تاخیری مناسب هستند یا بهتر است از روش گیاهی استفاده کنم؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب این روش ها اصلا خوب نیست و حتی مقطعی پاسخگو هستند بهتر است برای درمان زود انزالی دنبال روش های بهتری باشید در طب سنتی محصولاتی هست که به رفع این مشکل کمک بسیاری می کند کپسول ژل رویال جینسینگ ترکیبی از پودر ژل رویال وپودر جینسینگ هست که برای انواع مشکلات جنسی کاربرد دارد در کنار این محصول از عسل مغز که فوق العاده مقوی است و می تواند بدن را تقویت کرده و انرژی را زیاد می کند کمک بگیرید.
ir
6 ماه پیش
حس میکنم بدنم خیلی ضعیف شده خوب نمیتونم رابطه برقرار کنم حتی وقتاییم که انرژی کافی دارم مشکل زود انزالی دارم دلیلش چی میتونه باشه راه حل مشکلم چیه ؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب علل متعددی می تواند باشد کم بودن انرژی ،همین ضعیفی که گفتید حتی استرس و فشارهای روحی و روانی. بهترین محصولی که می تواند به شما کمک کند کپسول ژل رویال جینسینگ هست این محصول هم انرژی زیادی ایجاد می کند هم به دلیل دارا بودن تستسترون بر غدد جنسی آقایان تاثیر می گذارد هم آرابخش و مقوی بوده در کنار این محصول برای نتیجه گیری بهتر از گرده گل با عسل کنار که بمب انرژی هستند همراه با عسل مغز استفاده کنید.
ir
6 ماه پیش
اگه شخصی دچار زود انزالی خیلی شدید باشه حتی با راههای گیاهی هم امکان برطرف شدنش هست؟
پاسخ کارشناس:
سلام و درود برشما بله احتمالش وجود دارد سعی کنید از عسل کنار ،عسل مغز و کپسول ژل رویال جینسینگ استفاده کنید چون مشکل زود انزالی شدید هست برای نتیجه گیری بهتر دوز مصرفی دارو ها باید قویتر باشد.
ir
7 ماه پیش
اگر شخصی برای مشکلات باروری از ژل رویال کمک بگیرید احتمال دو قلو زایی وجود دارد؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب احتمال افزایش دو قلو زایی با مصرف ژل رویال گزارش نشده است منتهی چون گرم هست اگر زوجین گرمی زیاد هم مصرف کنند احتمال فرزند پسر هست ولی این هم قطعی نیست.
ir
7 ماه پیش
بیماری واریکوسل دارم همراه با مشکل نعوظ و زود انزالی از کپسول ژل رویال جینسینگ ..همراه با کپسول و عسل بزه موم تهیه کردم درد بیضه هام بهتر شده چقدر باید استفاده کنم تا مشکلات جنسیم برطرف شود
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب از بابت بهبودی دردتون بی نهایت خرسند هستیم این محصولات گیاهی هست و به مرور زمان تاثیر گذار خواهد بود و بستگی به افراد دارد ولی معمولا یک الی دو ماهه تاثیر این محصولات برای مشکلات جنسی نمایان خواهد شد.
ir
7 ماه پیش
چه مشکلاتی باعث میشه که اقایان دچار مشکلات جنسی شوند و ایا درمان مناسبی وجود دارد
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بیماری هایی نظیر پروستات ،دیابت ،بیماری های قلبی عروقی ،کاهش هورمون تستوسترون عواملی هستند که هم خود بیماری هم داروهای شیمیایی که تجویز می شود به وجود مشکلات جنسی منجر می شود.
ir
8 ماه پیش
ایا افرادی که انزال زودرس خود را درمان نمی کنند مبتلا به عفونت می شوند؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بله احتمال ایجاد عفونت وجود دارد و حتما باید درمان شود سعی کنید برای برطرف شدن مشکلات جنسی چون زود انزالی در درجه اول با استفاده از دمنوشهای آرامبخش اعصاب خود را تقویت کنید و از کپسول ژل رویال جینسینگ که برای انواع مشکلات جنسی کاربرد دارد کمک بگیرید.
nl
2 سال پیش
چند مدتی است که بنظرم بخاطر حجم کار بالا و استرس کاری، آلت تناسلی من بعضی وقتا دچار مشکل میشه و مشکل نعوظ دارم ،طوری که شاید 1ماه اینطور میشم.
پاسخ کارشناس:
سلام عزیز بهترین محصولات برای انواع مشکلات جنسی کپسول ژل رویال جینسینگ هست هم برای مشکلات استرس تاثیر گذار هست به دلیل وجود ژل رویال هم برای مشکلات جنسی در کنار این محصول از عسل مغز و عسل کنار هم حتما استفاده کنید
nl
2 سال پیش
زود انزالی درمان قطعی دارد یا اینکه به محض قطع کردن دارو و درمان مجدد برگشت پذیر خواهد بود
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب زود انزالی علل مختلفی دارد از جمله استرس ..عدم آرامش روحی ..بهم ریختگی هورمون ها ..رژیم غذایی .دیر بودن فاصله زمانی ارتباطات جنسی که بنا به نوع علت باید بیماری بررسی و درمان مناسب انجام گیرد با از بین رفتن علت زود انزالی این نوع مشکل درمان خواهد شد
nl
2 سال پیش
مطالب جالبی بود اولین نوبت بود که با نکات جالبی در مورد زود انزالی مواجه شدم
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب از لطف شما دوست عزیز بی نهایت سپاسگذاریم

نظر شما

کد امنیتی