پکیج ها
ورود
برگزیده ها راهنمای خرید

محصولات مرتبط

مشاهده همه >
7%

کپسول بره موم

255,000 تومان
237,000 تومان
10%

عسل دیابتی

420,000 تومان
378,000 تومان

گرده گل

55,000 تومان
10%

پک درمان دیابت

730,000 تومان
657,000 تومان

نظرات شما (28 نظر )

ir
2 ماه پیش
نوع فراورده های زنبور عسل برای کاهش دیابت یک و دو متفاوته یا هر دو نوع دیابت دارای محصولات معین هستند؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب هم برای دیابت نوع یک هم برای دیابت نوع دو این محصولات تجویز می شود و تجربه شده است. کپسول بره موم ،گرده گل و عسل دیابتی مصرف این محصولات در کنار هم طبق دوز و روش معین باعث کاهش قند خون در هر دوسته از بیماران دیابتی ظرف یک الی دو هفته می شود.
ir
3 ماه پیش
چند وقت از بره موم استفاده کنم تا قند خونم کاهش پیدا کند و آیا محصول کپسول بره موم برای قند خونهای بالاتر از ۳۰۰ هم کاربرد دارد و باعث کاهش می شود؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب برای کاهش قند خون سه محصول توصیه می شود کپسول بره موم ،گرده گل و عسل دیابتی. این سه محصول در کنار هم طبق دوزی که پیشنهاد می شود می تواند قند خون حتی بالاتر را هم کاهش دهد و برای هر دو نوع قند خون یعنی وابسته به انسولین و غیر وابسته به انسولین کاربرد دارد.
ir
4 ماه پیش
برای درمان قند خون بالا چه خوراکی مناسبه؟
پاسخ کارشناس:
سلام وعرض ادب غذا را کاملا بجوید تا بزاق دهان جذب شود ،مصرف زیاد میوه و سبزیجات، به اندازه کافی غذا بخورید و زمانی غذا بخورید که گرسنه شدید، روزانه حداقل ۲۰ دقیقه پیاده روی داشته باش، سرشب بخوابید، از میوه سیب زیاد استفاده کنید ،مصرف عرق بقناق ،استفاده از زنجبیل .گزنه و شنبلیه داخل غذا در داخل غذاها ،استفاده از دم کرده برگ زیتون. در کنار این محصولات برای کاهش قند خون از کپسول بره موم همراه با گرده گل استفاده کنید تاثیر مستقیم در کاهش قند خون دارند.
ir
4 ماه پیش
سلام برای قند ۳۳۰ چه داروی گیاهی پیشنهاد میکنید که درمانش قطعی باشع؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب دیابت درمان قطعی ندارد در حال حاضر فقط می توان قند خون را کاهش و کنترل کرد بهترین محصولات برای کاهش قند خون کپسول بره موم و گرده گل است با مصرف مداوم و منظم این محصولات ظرف یک الی دو هفته شاهد کاهش قند خواهید بود.
ir
4 ماه پیش
داروی طب سنتی برای دیابت چی هست و ایا می توان به کمکش دیابت را از بین برد؟
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما محصولاتی که به طور مستقیم باعث کاهش قند خون می شود کپسول بره موم ،گرده گل و عسل دیابتی هست .دیابت درمان قطعی ندارد و با استفاده از این محصولات می توان قند خون را کنترل و تنظیم کرد.
ir
4 ماه پیش
بنده سه سال هست مبتلا به دیابت نوع دو هستم و دارو مصرف می کنم اما قند خون ناشتا همچنان بالاست در طب سنتی راهکاری هست که بدون خطر و عوارض باشد از طرفی فشار خون را کاهش دهد؟
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما بسیاری از افراد مبتلا به قند خون حتی با استفاده از داروهای شیمایی قند خونشون همچنان بالاست که باید سعی کنند قند خون خود را کاهش دهند در طب سنتی محصولاتی وجود دارد که می تواند قند خون را کاهش دهد استفاده از محصولاتی چون کپسول بره موم ،گرده گل همراه با عسل دیابتی باعث کاهش قند خون در یک الی دو هفته خواهد شد که کپسول بره موم همچنین برای کنترل و تنظیم فشار خون بسیار موثر هست.
ir
4 ماه پیش
سلام قند خون بالا دارم که انسولی میزنم سه مرتبه در روز باید چه کنم؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب برای کاهش قند خون سعی کنید از کپسول بره موم .عسل دیابتی و گرده گل کمک بگیرید این محصولات به صورت مستقیم باعث کاهش قند خون خواهند شد با کاهش قند خون می توانید تعداد واحدهای انسولین را در روز کم کنید.
ir
5 ماه پیش
سلام خسته نباشیدآیابرای قندخون۴۲۰فرد۱۶س
اله بره موم واینا،قندشوپایی
ن میاره،امروزاولی
ن انسولینشو زده،تازه متوجه قندش شده،ممنونم
پاسخ کارشناس:
با عرض سلام بله میتونن از کپسول بره موم استفاده کنن،بره موم کنترل کننده قند خون هست و به مرور زمان و استفاده منظم باعث کاهش قند خون میشود که میتوتن تحت نظر پزشک از واحد انسولین در روز کم کرد.فقط توجه داشته باشید چون قند خون بالایی دارن عسل بره موم و عسل دیابتی براشون منع مصرف داره و فقط از کپسول بره موم استفاده کنن .
ir
5 ماه پیش
بنده انسولین تزریق می کنم ده واحد در روز ولی واقعا خسته شدم تصمیم دارم از هر لحاظی رعایت کنم تا تعداد واحدهای انسولین کم بشه راهنمایی کنید
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب با استفاده از محصولاتی مثل کپسول بره موم ،گرده گل و عسل دیابتی می توانید شاهد کاهش قند خون خود باشید حذف انسولین کار درستی نیست ولی زمانی که با مصرف این داروهای گیاهی قند خونتون افت کرد می توانید واحدهای انسولین در روز را کمتر کنید.
ir
6 ماه پیش
مدتی هست از گرده گل ،عسل دیابتی و کپسول بره موم برای قند خونم استفاده میکنم کاهش داشته تا رسیده به 95 الان در حال حاضر بازز هم ادامه دهم؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب از بابت بهبودی شما بی نهایت خرسندیم الان در حال حاضر قند خون شما نرمال هست و مصرف محصولات منجر به کاهش بیشتر قند خون می شود پس فعلا مصرف کنید چون ممکنه دچار افت قند شوید.
ir
6 ماه پیش
از گرده گل برای کاهش قند خونم استفاده کردم خیلی خوب بود حدود 40 نمره قندم پایین اومد حالا می خواهم این افت بیشتر شود میتونم دوز مصرف گرده گل را بیشتر کنم منعی که ندارد؟
پاسخ کارشناس:
سلام عزیزم مشکلی ندارد میتونید دوز مصرفی را بیشتر کنید.
de
6 ماه پیش
سلام دیابت نوع یک دارم مصرف لانتوس و نوورپید مسافر هستم قبل از مسافرت تنظیم قند خون داشتم تا جایی ک ناشتا 93 بود اما در مسافرت قند ناشتام تا 285 هم رفته دوز انسولین رپید از 6 واحد به 10واحد افزایش دادم بازم هم قندم بالاس و اینکه هندوانه ابوجهل خریدم چند عدد در روز مصرف کنم
پاسخ کارشناس:
باعرض سلام استفاده از این خوراکی برای دیابت حتما باید زیر نظر پزشک باشه و بدون تجویز و مشورت پزشکتون اقدام به استفاده نکنید.
ir
7 ماه پیش
6 ماه پیش باردار شدم ولی به دلیل دیابتی که داشتم و قند خونم بالا بود بچم سقط شد الان دوباره قصد بارداری دارم ولی میترسم چی استفاده کنم که خیلی تاثیر گذار در کاهش قند خونم باشد
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بهترین محصولات در کاهش قند خون کپسول بره موم ،گرده گل همراه عسل دیابتی هست این محصولات به طور مستقیم باعث کاهش قند خون می شود و ظرف یک الی دو هفته تاثیرات را خواهید دید.
ir
7 ماه پیش
55 سال دارم و مشکل حرکتی دارم یعنی نمتونم حرکت خاصی داشته باشم از طرفی هم مبتلا به دیابت نوع دو هستم و این عدم تحرکم باعث شده هر چند دارو مصرف می کنم باز هم قند خونم کاهش پیدا نکند بنظر شما چه باید کرد احساس میکنم یکی از چشم هایم تار شده
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما یکی از مهمترین ها برای کاهش قند خون پیاده روی روزانه هست زیرا باعث جابه جایی سودا در بدن شده و منجر به افت قند خون میشود. یک سری محصولات مثل کپسول بره موم ،گرده گل و عسل دیابتی به طور مستقیم باعث کاهش خون میشود هر چند پیاده روی برای بیماران دیابت الزامیست و چه افرادی که پیاده روی دارند و چه ندارند این محصولات به کاهش قند خونشون کمک می کند ولی کلا چون شما مجبورید خیلی این محصولات کمک کننده هستند.
ir
7 ماه پیش
مادرم یک سالی هست دیابت دارد و زخم پای دیابتی دارد که یکم هم عفوتی شده برای برطرف شدن این زخم راهکاری هست؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب افراد مبتلا به دیابت معمولا از جریان خون ضعیغی برخوردار هستند و از آنجایی که توانایی آنان برای مقابله با عفونت کاهش پیدا می کند زخم ها به سختی درمان می شود برای درمان زخم ها از عسل طبیعی کمک بگیرید عسل تراوشهایی از خود می دهد که به اندازه کافی همه جای زخم را می پوشاند و جای زخم را حتی برطرف می کند.
ir
7 ماه پیش
اگه فردی قند خونش لب مرز باشه یا در مرحله پیش دیابتی باشه باید دارو مصرف کند؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب این دسته از افراد بیشتر باید قند خونشان را کنترل کنند و نیاز به داروی خاصی ندارند با رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی و داشتن پیاده روی در روز به کاهش قند خون کمک کرده اند منتهی افرادی که چاق هستند چون مستعد بالا رفتن قند هستند داروهایی برای کاهش وزن تجویز می شود استفاده از گرده گل نه تنها منجر به لاغری شده و خاصیت چربی سوزی دارد بلکه در کنار کپسول بره موم نقش کاهنده قند را برعهده دارند افراد حساس و پیش دیابت سعی کنند مصرف شیرینی های مصنوعی را حذف و برای دریافت شیرینی از عسل دیابتی به مقدار معین استفاده کنند.
ir
7 ماه پیش
با توجه به تاثیرات گرده گل برای قند خون می تونم چند نوبت از گرده گل استفاده کنم در روز و ایا با این محصول قند خون تثبست می شود؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب گرده گل همراه با کپسول بره موم و عسل دیابتی برای بیماران توصیه می شود که نهایتا منجر به کاهش قند خون می گردد. اگر با مصرف این محصولات ودوز معین قند خون باز هم بالا بود بله می توان مقدار گرده گل را در دونوبت افزایش داد محصولات با مصرف مداوم و منظم طی مدت زمان باعث تثبیت قند خون خواهد شد.
ir
7 ماه پیش
بنده چند نوع مشکل با هم دارم هم دیابت دارم و قرص گلی بنکلامید استفاده می کنم هم فشار خون بالا و قرص لوزار می خورم و هم کبد چرب چه محصولاتی توصیه می کنید که برای هر سه مشکلم تاثیر گذار باشد و ضرر به نوع دیگه از بیماریم نزند تداخل نداشته باشد
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما بهترین محصولات که برای هر سه مشکل شما سودمند باشد استفاده از محصولاتی چون گرده گل ،کپسول بره موم و عسل دیابتی هست. گرده گل و کپسول بره موم هم کاهنده قند خون و هم کاهنده فشار خون هستند و به نابودی چربیهای کبدی کمک می کند با عسل دیابتی هم عسل درمانی انجام می شود.
ir
7 ماه پیش
چند وقت از بره موم استفاده کنم تا قند خونم کاهش پیدا کند و آیا محصول کپسول بره موم برای قند خونهای بالاتر از ۳۰۰ هم کاربرد دارد و باعث کاهش می شود
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب برای کاهش قند خون سه محصول توصیه می شود کپسول بره موم ،گرده گل و عسل دیابتی. این سه محصول در کنار هم طبق دوزی که پیشنهاد می شود می تواند قند خون حتی بالاتر را هم کاهش دهد و برای هر دو نوع قند خون یعنی وابسته به انسولین و غیر وابسته به انسولین کاربرد دارد.
ir
8 ماه پیش
سلام 28 سالم و دچار دیابت شدم دکتر رفتم گفته انسولین تزریق کم ولی من اصلا نمیخام انسولین تزریق کنم ایا داروی گیاهی هست که درمان کننده باشه و اگه انسولین نزنم اتفاقی خاصی میوفته قندم 230 هست البته با رعایت رژیم غذایی و ورزش تونستم 30 عدد کاهش بدم
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب دیابت درمان قطعی ندارد و با مصرف داروها باعث کاهش قند خون خود خواهید شد مسلما بالا بودن قند عوارض بدی از جمله تاری دید و نهایتا نابینایی خواهد داشت و یا در صورت زخم پا و عفونت حتی منجر به قطع پا خواهد شد پس واجب وضروریست که حتما از دارو جهت کاهش قند خون استفاده کنید اگر تعداد واحدهای انسولین در روز آزارتون میده در کنار این از کپسول بره موم و گرده گل کمک بگیرید مقدار قند خونتون بیشتر کاهش یافته و می توانید تعداد واحدهای انسولین را در روز کم کنید.

نظر شما

کد امنیتی