پکیج ها
ورود
برگزیده ها راهنمای خرید

محصولات مرتبط

مشاهده همه >
7%

کپسول بره موم

255,000 تومان
237,000 تومان
10%

عسل بهار نارنج

420,000 تومان
378,000 تومان
7%

عسل بره موم 250 گرمی

180,000 تومان
167,000 تومان
10%

پک درمان فشارخون

1,025,000 تومان
922,500 تومان

نظرات شما (25 نظر )

ir
2 ماه پیش
از کجا متوجه بشیم فشار خون بالا رفته و چه علائمی معمولا دارد؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب فشار خون قاتل خاموش نام دارد زیرا خیلی از افرادی که مبتلا به فشار خون بالا هستند از وضعیت خود خبر ندارند و تنها راه معاینه منظم هست در غیر اینصورت ضررهای بدی به بدن وارد می کند اما یه سری علائم هم به طور کلی وجود دارد که خبر از فشار خون بالا می دهد چون سردردهای شدید ،تنگی نفس ،درد در قفسه سینه ،ورم پاها و تاری دید.
ir
4 ماه پیش
فشار خون بالا دارم و از داروی لوزارتان استنفاده میکنم چند شب پیش یهویی فشار خونم خیلی بالا رفت و از اون شب قلبم یکم تیر میکشه آیا خطریه و مشکل خاصی ایجاد شده راهنمایی کنید
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب برای انجام معاینات لازم حتما به پزشک مراجعه کنید انشالله موضوع خاصی نیست برای جلوگیری از افزایش ناگهانی فشار خون از کپسول بره موم ،عسل بره موم ،عسل بهارنارنج که کاهنده فشار خون هستند به صورت مستقیم کمک بگیرید.
ir
5 ماه پیش
من تو روز خیلی سیر استفاده کردم افت فشار پیدا کردم حالا برای بالا آوردن فشار خونم چیکار کنم؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب سیر کاهنده فشار خون هست برای افزایش فشار خون از شربت عسل یا آبمیوه کمک بگیرید یا یکم نمک غذاتون را بیشتر کنید.
ir
6 ماه پیش
سلام،من مشكل اريتمي قلبي دارم و بتا بلاكر مصرف ميكنم و فشارم پايين است.براي درمان فشار پايين چه كنم؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب عسل بادام تهیه کرده هم مقوی قلب هست هم مصرف به صورت شربت باعث بالا رفتن فشار خون می شود برای افزایش فشار خون سعی کنید مایعات زیاد استفاده کنید مثلا آبمیوه، شربت عسل و نمک غذا را حتی بیشتر کنید.
ir
6 ماه پیش
دیابت دارم فشار خونمم بالاست از طعم و مزه سیر هم جهت بهبودی خوشم نمیاد چی استفاده کنم که هم قند خونم هم فشار خونم را تنظیم کند؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بهترین محصولات که هم به کاهش فشار خون هم دیابت کمک می کند شامل کپسول بره موم ،گرده گل و عسل دیابتی هست.کپسول بره موم برای تنظیم فشار خون بسیار موثر هست.
ir
6 ماه پیش
چند وقتیه فشار بالا میره تا 14 الی 15 داروی خاصی هم استفاده نمیکنم یعنی اصلا دکتر نرفتم از آبغوره و این چیزها هم استفاده میکنم تاثیری نداره بنظرتون با مصرف سیر خوب میشم؟
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما سیر کاهنده فشار خون هست و تاثیراتش به مراتب نسبت به آبغوره بهتر است منتهی اینکه دکتر نرفتید کار کاملا خطرناکی است زیرا ممکن است در صورت کنترل نشدن باعث سکته قلبی یا مغزی شود .برای کاهش و تنظیم فشار خون از کپسول بره موم ،عسل بره موم و عسل بهارنارنج کمک بگیرید.
ir
6 ماه پیش
سلام شب ها فشار خونم شدید بالا میره معمولا رژم غذایی را هم رعایت می کنم از غذاهای کم چرب و کم نمک استفاده می کنم حتی دارو مصرف می کنم ولی باز هم فشار خونم بالاست چکار کنم؟
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما مصرف داروها و رعایت رژیم غذایی همچنان توصیه می شود ولی برای نتیجه گیری بهتر می توانید از کپسول بره موم ،عسل بره موم و عسل بهارنارنج که تاثیر مستقیمی در کاهش فشار خون دارند کمک بگیرید.
ir
6 ماه پیش
اگه شخصی هم فشار خون بالا داشته باشد هم مبتلا به دیابت نوع یک باشد چی استفاده کند؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بهترین محصولات برای اشخاصی که دچار فشارخون بالا و دیابت هست کپسول بره موم ،گرده گل و عسل دیابتی هست.بره موم باعث کنترل فشار خون و قند خون میشود و استفاده از عسل دیابتی به شرط آنکه قند خون پایین تر از 150 باشه مجاز هستید.
ir
7 ماه پیش
من چند روز پیش صبحانه نخوردم فشارم افتاد و کلا از هوش رفتم و بعد که آب قند خوردم یکم فشارم اومد بالا اکثر مواقع چنین حالتی را دارم و سرگیجه مدام چیکار کنم
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب شما دچار افت فشار خون هستید و باید از مایعات زیاد مصرف کنید.آبمیوه ها ،شربت عسل تریجیحا عسل بهارنارنج.
ir
7 ماه پیش
برای سردرهای میگرنی چه توصیه ایی دارید به صورت مداوم از داروهای مسکن استفاده میکنم ولی خسته شدم میخوام از مواد گیاهی کمک بگیرم
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب برای سردردهای میگرنی از شربت عسل با آیلیمو استفاده شود بهترین نوع عسل بهارنارنج یا یونجه هست ازطرفی از عسل ژل رویال همراه با کپسول بره موم نیز استفاده کنید.
ir
7 ماه پیش
فشار خون بالا دارم معمولا هم ماکزیمم فشار خونم بالاست که مطالعه کردم فشار خون گرم تلقی می شود برای بهبودی ابن نوع فشار چه گیاهی باعث کاهش می شود
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب این نوع فشار خون که ماکزیمم بالا می رود بهترین توصیه استفاده از سرکنگبین یا مصرف سرکه همراه غذاست البته ترکیب عسل بالاخص عسل بهارنارنج با سیاهدانه نیز توصیه می شود هر 8 ساعت یک قاشق مربا خوری.
ir
7 ماه پیش
بانوی ۷۰ ساله هستم ۶سال است داروی ضد سرطان سینه میخورم مشکل خاص ندارم اخیرا دو بار بفاصله ۲ماه احساس سرگیجه کردم ‌فشارم بین ۱۴ و۱۵ بود قبلا بین ۱۲و۱۳ بود علت با درمان خوراکی چیست؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب فشار بالای 13 فشار خون بالا هست و باید سعی کنید به کاهش فشار خونتون کمک کنید اگر با مصرف دارویی خاصی که برای سرطان سینه تجویز شده فشارتون بالا می رود با پزشک معالجتون صحبت کنید ولی در کل برای کاهش فشار خون از سیر کمک بگیرید یه سری محصولاتی چون کپسول بره موم و عسل بره موم هم کاهنده فشار خون هستند فقط اگر شیمی درمانی انجام میدین 2 روز قبل و 2 روز بعد نباید استفاده کنید.
ir
7 ماه پیش
سلام الان فشار من ۱۸روی ۱۰ بود با قرص والزامین ۸۰ صبح خورده بودم الان هم خودم دراین مواقع چه چیزی فشار را پایین میاورد اب غوره واب ترنج هم خوردم تپش قلبم هم بالا بود درموقع که دست رسی به پزشک نداریم چه کاری انجام بدهیم
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب در مواقع اورژانسی 21 عدد سیاهدانه داخل دهان گذاشته و ارام ارام بجوید باعث کاهش فشار خون می شود ولی حتما برای کاهش فشار خون و تنظیم از کپسول بره موم ،عسل بره موم و عسل بهارنارنج کمک بگیرید.
ir
8 ماه پیش
مبتلا به فشار خون بالا هستم می توانم از دارو استفاده نکنم. و فقط با رعایت رژیم غذایی به بهبودیم کمک کنم
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب استفاده نکردن از داروها برای فشار خون کار خطرناکی است زیرا اگر یکباره فشار خون بالا برود ممکنه حتی منجر به سکته قلبی شود رژیم غذایی که برای اشخاص مبتلا باید حتما رعایت شود ولی برای کاهش می توانید از محصولات کپسول بره موم ،عسل بره موم و عسل بهارنارنج کمک بگیرید.
ir
8 ماه پیش
در مورد رزیم غذایی مبتلایان به فشار خون توضیح بدیذ
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما دردرجه اول نباید نمک مصرف شود سدیم باعث افزایش فشار خون می شود در مقابل از میوه ها ،سبزیجات، غلات کامل و لبنیات کم چرب استفاده شود ورزش و کاهش وزن هم در دستور کار خود قرار دهید در کنار تمامی این موارد برای کاهش فشار خون می توانید از کپسول بره موم ،عسل بره موم و عسل بهارنارنج جهت کاهش فشار خون کمک بگیرید.
ir
8 ماه پیش
سلام به تمام دوستان من یه چند وقتی فشارم میره رو پونزده و وقتی یه دونه سیر خرد میکنم و با یه لیوان اب قورت میدم در حد 30 ثانیه طول نمیکشه فشارم میاد روی یازده و تمام دوستان که دستگاه فشار سنج دارن توی خونشون میتونن تست کنن و به بقیه هم توصیه کن صداقت این که سیر واقعا معجزه میکنه ممنون پایدار باشین
پاسخ کارشناس:
درود بر شما کاملا درست می فرمایئد سیر تاثیر بسیار قوی داره اما موقتی هست. پیشنهاد استفاده از محصولات بره موم را برای درمان قطعی فشار خونتون برای شما داریم.
من به مدت ۳سال برای کاهش فشارخون داروی متورال۵۰روزی ۲تا۳عدد مصرف میکردم والان۲ماه بجای آن روزی یک حبه سیرخام استفاده میکنم اثرآن ازدارو بیشتراست وحالم خیلی خوب است .باتشکر
ir
2 سال پیش
سلام فشار خون متغییر دارم میشه کمکمکنید
پاسخ کارشناس:
درود بر شما برای تنظیم فشار خون استفاده از محصولات بره موم به شما کمک بزرگی میکنه؛ پیشنهاد مجموعه ایران عسل استفاده از پک درمانی فشار خون هست. جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه ایران عسل شما می توانید از طریق سایت، اینستاگرام و تماس با کارشناسان مجموعه ایران عسل اقدام نمائید سایت: https://www.iranasal.com/shop اینستاگرام: https://www.instagram.com/iranasal.shop تماس با کارشناسان: 03133689474 و 09138610971 سپاس از اعتماد و انتخاب شما
nl
2 سال پیش
سلام شوهرم فشارش رفته بالا کرونا گرفته چی میتونم بهش بدم؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب یکی از عوارض کرونا متاسفانه افزایش فشار خون هست محصولات کپسول بره موم و عسل بره موم نه تنها کاهنده فشار خون هستند بلکه برای بیماری ویروس کرونا نیز بینهایت تاثیر گذار خواهند بود
nl
2 سال پیش
برای افرادی که فشار خون مینیم بالا دارند چی خوبه مصرف کنند من همیشه مینیمم فشارم بالاست ولی ماکزیمم نرماله
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب افزایش فشار خون مینیمم فشار خون سرد هست و معولا در افراد بلغمی هست در درجه اول باید گرمی مصرف شود و چون ارتباط نزدیکی با اعصاب دارد باید حتما اعصاب را تقویت کنید با دمنوش هایی چون سنب الطیب و یا شربت زعفران بهتر است با عسل بهارنارنج که هم کاهنده فشار خون هست هم تقویت کننده اعصاب شیرین شود در کنار این وارد از کپسول بره موم عسل بره موم برای کاهش فشار خون کمک بگیرید

نظر شما

کد امنیتی