پکیج ها
ورود
برگزیده ها راهنمای خرید

محصولات مرتبط

مشاهده همه >

کپسول بره موم

255,000 تومان

گرده گل

55,000 تومان
10%

پک درمان کولیت

1,140,000 تومان
1,026,000 تومان

نظرات شما (19 نظر )

ir
2 ماه پیش
سه سال هست کولیت دارم قبل استفاده از محصولات بره موم همش اسهال و خونریزی از یک هفته بعد مصرف محصولات نتیجه گرفتم و هنوزم ادامه می دهم خیلی تاثیر گذار هست؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب از بهبودی شما دوست عزیز بی نهایت خرسندیم و آرزوی بهبودی کامل برای شما داریم.
ir
3 ماه پیش
همسرم چندسالی هست مبتلا به بیماری کرون هست و از انواع داروهای ضد التهابی استفاده کرده ولی بیشتر مواقع از کورتون کمک می گیرید دکتر هم تو این شرایط بارداری را منع کرد ایا در طب سنتی راه درمانی برای کرون هم وجود دارد؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بیماری کرون هم نوعی بیماری التهابی طولانی مدت و خود ایمن هست که معمولا در شرایط بد کورتون تجویز می شود بهترین محصولات در طب سنتی استفاده از کپسول بره موم .عسل بره موم و عسل کنار هست محصولات بره موم خواص ضد التهابی فوق العاده قوی دارند که به مرورزمان باعث برطرف شدن التهابات شده و با کورتون رقابت دارد با این تفاوت که عوارضی ندارد مطمعنا افراد مبتلا به بیماری های التهابی روده علائمی چون اسهال .یبوست ..خونریزی و غیره دارند عسل کنار عسل تک گل مناسب بیماری های روده ایی که با انجام عسل درمانی باعث برطرف شدن زودتر علائم در کنار اون دو محصول می شود.
ir
5 ماه پیش
سندروم روده تحریک پذیر دارم و خوشبختانه هیچ مشکلی ندارم دفعم نرماله تنها چیزی که اذیتم میکنه درد هست برای تسکین دردم چی استفاده کنم؟
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما بهترین محصولات برای شما کپسول بره موم ،عسل بره موم و عسل کنارهست .محصولات بره موم خواص ضد التهابی خیلی خوبی دارد و تعدیل کننده سستم ایمنی بدن هست که علاوه بر تاثیر گذاری التهابات روده به مرور زمان باعث تسکین درد می شود.
ir
5 ماه پیش
حدود 9 ماهی هست از محصولات بره موم و عسل کنار جهت مشکل کولیت رودم استفاده می کنم مشکلی ندارم دیگه ایا میتونم فقط روزی یک عدد کپسول استفاده کنم یا اگه مصرف را قطع کنم چطوره؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب از بابت بهبودی شما بی نهایت خرسندیم بهتره مصرف را قطع نکنید چون بیماری کولیت از لحاظ پزشکی درمان قطعی نداره و بیماری خاموش میشه فقط، علائم بیماری از بین رفته ولی اگر داروهاتون رو قطع کنید امکان برگشت وجود داره.روزی یک عدد کپسول رو ادامه بدین.
ir
6 ماه پیش
چند سالی هست مبتلا به کولیت زخمی هستم و از داروهای شیمیایی چون شیاف پنتاسا و مزالازین استفاده می کردم الان چند ماهی هست هیچ مشکلی ندارم و خوبم بخاطر همین دوز داروهای شیمیایی را کم و حذف کردم ایا مشکلی دارد؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب حذف خود سرانه داروهای شیمیایی کار خیلی اشتباه هست درست است که در حال حاضر هیچ مشکلی ندارید و کلا علائم خاموش هست ولی این بیماری درمان قطعی ندارد و فقط علائم کامل خاموش شده و اگر احیانا علائم روشن شود حتی به مراتب بدتر از شرایط قبل خواهید شد منتهی اگر علاقه ایی به مصرف داروهای شیمیایی ندارید در کنار دوز کم داروهای شیمیایی از کپسول بره موم ،عسل بره موم وعسل کنار به عنوان مکمل درمانی کمک بگیرید این محصولات خواص ضد التهابی دارند همچنین تعدیل کننده سیستم ایمنی بدن هستند و عملکرد نادرست را اصلاح می کنند و باعث بهبودی التهابات و از روشن شدن علائم و پیشروی بیماری جلوگیری می کنند.
ir
6 ماه پیش
از کپسول بره موم و عسل بره موم برای کولیت استفاده می کنم راضی هستم منتهی کپسولم زودتر تموم میشه میتونم تا زمانیکه کپسول سفارش بدم و بدستم برسه دوز عسل بره موم را بیشتر کنم؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب از بابت بهبودی شما بی نهایت خرسندیم چون هر کدام از این محصولات بره موم دوز معین دارند و حتی راههای جذبشون هم متفاوت هست بهتر است قبل از اتمام محصول سفارش دهید که بین مصرف وقفه ایجاد نشود چون این دو محصول مکمل هم هستند ولی فعلا چون ندارید یک دوز به عسل بره موم اضافه کنید.
ir
7 ماه پیش
چند ماهی هست کولیت روده دارم از داروی مزالازین استفاده می کنم تاثیر نداشته داروهای ضد التهابی دیگه را هم امتحان کردم تا یه مدتی خوب بوده بعد مجدد علائمم برمیگرده چون عملا این داروها بر بدنم تاثیر نداره به نظر شما بهتر نیست دیگه کلا مصرف نکنم و فقط از طب سنتی اقدام کنم دیگه خسته شدم
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب محصولاتی چون کپسول بره موم ،عسل بره موم و عسل کنار خواص ضد التهابی خوبی دارند و همچنین محصولات بره موم تعدیل کننده سیستم ایمنی بدن هستند که برای بیماران کولیت بینهایت تاثیر گذار هست به نظر بنده بهتر هست داروهای شیمیایی را حذف نکنید در کنار داروهاتون از این محصولات استفاده کنید حتی اثرات داروهای شیمیایی را بهتر خواهد کرد.
ir
7 ماه پیش
10 ماهه کولیت اولسراتیو دارم از داروی پنتاسا و در حالت خیلی فعال کورتون مصرف می کنم زخم فیشر هم دارم بابت کولیتم خونریزی ندارم ولی از زخم فیشر خونریزی هست و این شرایط زمانی بدتر می شود که خیلی اسهالی یا یبوست باشم برای بهبودی چی استفاده کنم که به روند درمانم کمک کند؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب برای بهبودی کولیت و کم و حذف کردن داروهای کورتونی استفاده از کپسول بره موم ،عسل بره موم و عسل کنار توصیه می شود با عسل کنار دستور عسل درمانی توصیه می شود و باعث بهبود دفعی خواهد شد جهت راهنمایی بیشتر با شماره 03133689470 تماس بگیرید.
ir
7 ماه پیش
چد وقت پیش یه سری علائم داشتم به پزشک مراجعه کردم کونولوسکوپی انجام دادم نگفتند کولیت دارید فقط گفتند یه ذره التهابات رودتون داره چه محصولاتی استفاده کنم که یه ذره این التهابات هم برطرف بشه و ایا امکان درمان قطعیش هست
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما بهترین محصولات کپسول بره موم و عسل بره موم و عسل کنار هست محصولات بره موم خواص ضد التهابی فوق العاده قوی دارد که به مرور زمان باعث برطرف شدن التهابات می شود در کنار این دو محصول برای نتیجه گیری بهتر از عسل کنار که نوعی عسل تک گل مختص مشکلات روده هست کمک بگیرید. چون التهابات خفیف هست احتمال درمان قطعی هم وجود دارد.
ir
7 ماه پیش
در بیماری های التهابی چون زخم روده ژنتیک یا وراثت هم نقش دارد چون من خودم و پسرم که به تازگی متوجه شدم کولیت روده داریم
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب اگر شخصی از لحاظ ژنتیکی زمینه ابتلا به این بیماری را داشته باشد با تاثیر عوامل محیطی این بیماری بروز خواهد کرد و باید درجه اول بر روی عوامل محیطی تمرکز و برطرف شود.
ir
8 ماه پیش
کولیت زخمی دارم همراه با اسهال و کف و بلغم توصیه شده از هر سه محصول کپسول بره موم ،عسل بره موم و عسل کنار استفاده کنم میتونم فقط از کپسول به تنهایی استفاده کنم؟
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما بیماری شما فعال هست و برای اینکه شما واقعا نتیجه بگیرید حتما باید از دوز قوی محصولات استفاده کنید که دوز قوی با مصرف این سه محصول در کنار هم ایجاد می شود هر کدام از این محصولات روش مصرف خود را دارند و هر کدام تاثیر پذیری خاص خود را .شما با مصرف این محصولات طبق دوز و روشی که گفته می شود ظرف یک الی دو هفته تاثیرات جزیی و بالای 20 روز اوج تاثیرات را انشالله خواهید دید ولی تا 6 ماه باید ادامه دهید.
ir
8 ماه پیش
مبتلا به التهاب روده هستم خون مخفی در مدفوع دارم ولی خونریزی خیر ایا احتمال اینکه خون آشکار هم ببینم هست و ایا اینکه خونریزی ندارم یعنی بیماریم خاموشه؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب خون مخفی در مدفوع نشان دهنده وجود این بیماری هست و اگر رعایت رژیم غذایی نشود یا از داروها استفاده نشود و حرص و استرس باشد احتمال اینکه شرایط بیماری بدتر شود و حتی خونریزی ببینید هست ولی کلا به آینده فکر نکنید تا شرایط استرس زا برای شما فراهم نشود. نبود خونریزی نشان دهنده این هست که بیماریتون در حال حاضر کنترل هست ولی خاموش خاموش نیست برای برطرف شدن حتی این مورد جزئی از کپسول بره موم عسل بره موم و عسل کنار کمک بگیرید.
ir
8 ماه پیش
برای اشخاصی که مبتلا به کولیت روده هستند و هیچ علائمی ندارد ایا مصرف دارو همچنان الزامیست
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بیماری کولیت درمان قطعی ندارد و نباید خاموش شدن علائم را با درمان قطعی اشتباه بگیرید و این باعث شود که از داروها استفاده نکنید چون ممکن هست مصرف نکردن داروها به ضررتون باشد و مجدد بیماری فعال شود منتهی اگر مصرف داروهای شیمیایی آزارتون میده می توانید در کنار داروهای شیمیایی با دوز کم از محصولات کپسول بره موم .عسل بره موم و عسل کنار استفاده کنید این محصولات خواص ضد التهابی قوی دارند که به مرورزمان به رفع التهابات کمک می کند اگر مدت طولانی هست بیماریتون خاموش هست و مشکل خاصی ندارید از کپسول بره موم به تنهایی استفاده کنید.
ir
9 ماه پیش
خواهرم دو سال هست مبتلا به کولیت زخمی هست و از داروهای آزارام .مزالازین استفاده می کند ولی چون خونریزشون قطع نشد از آمپول سینورا هم استفاده می کنه ولی اصلا تمایلی به استفاده از این آمپول ندارد ولی اگر قطع کند احتمال خونریزی زیاد در طب سنتی چیزی وجود دارد که باعث قطع این خونریزی شود
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بهترین محصولات در طب سنتی استفاده از کپسول بره موم ،عسل بره موم و عسل کنار هست این محصولات خواص ضد التهابی فوق العاده قوی دارد و همچنین تعدیل کننده سیستم ایمنی بدن که عملکرد اشتباه سیستم ایمنی بدن را اصلاح می کند و با مصرف مداوم و منظم باعث برطرف شدن علائم شده و کلا بیماری را در فاز خاموشی می برد منتهی 6 ماه مداوم و منظم استفاده شود بالای 20 روز شاهد تاثیرات خواهید بود.
ir
9 ماه پیش
چند ساله کولیت زخمی دارم و همچنین عدم تحمل لاکتوز و با مصرف کوچکترین لبنیات شرایطم بدنیم بهم میریزه کلا رژیم غذایی این بیماران هم به صورتیه که همع چی نمی تونند بخورند مثل حبوبات میوه ها پس چطوری ویتامین های بدنمون مثل ویتامین دی و کلسیم را تامین کنیم
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب رژیم غذایی بیماران کولیت گسترده هست و اگر شخص رعایت نکند منجر به فعال شدن علائم می شود ولی از انجایی که خیلی از ویتامینها و مواد معدنی از بدن فرد ساقط می شود می توانید از گرده گل کمک بگیرید البته این. محصول فقط مناسب افراد کولیت با علائم یبوست مناسب هست ولی اگر شخص اسهال هست برای دریافت ویتامین دی و کلسیم از انجیر، بادام و پودر سنجد کمک بگیرد.
nl
2 سال پیش
نزدیک به 4 سال هست برای بهبودی کولیت زخمی از کپسول بره موم .عسل بره موم عسل کنار استفاده می کنم یادمه زمانی که شروع به مصرف این محصولات کردم اوضاعم اصلا خوب نبود خیلی خونریزی داشتم کف و بلغم و اسهال خیلی زمانی که شروع کردم ارام ارام علائمم برطرف شد و حدود دو ماهی که گذشت دیگه مشکلی نداشتم در حال حاضر انقدر شرایطم خوب هست که 8 ماه بعد از مصرف محصولات دوز داروهای شیمیایی را کمتر کردم و از محصولات بالا فقط از کپسول بره موم استفاده می کنم
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما از بابت بهبودی شما دوست عزیز خیلی خوشحالیم
ir
2 سال پیش
احتمال داره کولیت بعد از سالیان دراز و استفاده از داروها حتی درمان قطعی بشه
پاسخ کارشناس:
سلام و دمرود بر شما ادعایی جهت درمان قطعی کولیت نمی توان داشت منتهی هستند افرادی که حتی درمان شدند ولی به طور کلی معمولا درمان قطعی ندارد زیرا نوعی بیماری خود ایمن هست
ir
2 سال پیش
کولیت روده دارم چند وقت پیش از بس علائمم عودکرد دکتر برام کورتون تجویز کرد الان کورتون مبخورم مشکلی ندارم نه خونربزی هست نه اسهال ولی میدونم تاثیرات کورتون هست و بلافاصله قطع کنم شرایطم بدتر میشه دارویی هست که بتوانم جایگزین کورتون کنم
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما کورتون معمولا زمانی تجویز می شود که هیچ یک از داروهای التهابی قدرتی در خاموش کردن علائم نداشته باشند به همین دلیل بیمار با مصرف کورتون در مدت زمان کمی شاهد خاموش شدن علائم می شود که متاسفانه عوارض بدی را به دنبال خواهد داشت و اگر فرد شرایط را به سمتی پیش ببرد که از داروهای کورتون بی نیاز شود خیلی به سلامتی خود کمک کرده است محصولاتی که به فرایند بهبودی بیماران کولیت کمک می کند استفاده از کپسول بره موم ..عسل بره موم و عسل کنار هست این محصولات بره موم خواص ضد التهابی عجیبی دارد که به مرور زمان باعث برطرف شدن التهابات می شود از طرفی برای بیماریهای خود ایمن به دلیل نقش تعدیل کنندگی سیستم ایمنی بدن خیلی تاثیر گذار خواهد بود عسل کنار هم جهت عسل درمانی و برای رهایی هر چه زودتر از علائم پیشنهاد می شود این محصولات در کنار هم 6 ماه طبق دوز و روشی که گفته می شود استفاده شود ولی بالای 20 روز تاثیرات را ملاحظه خواهید کرد با تاثیر این محصولات بدون عوارض نیاز شما دیگر نیازی به داروهایی از جمله کورتون ها نخواهید داشت

نظر شما

کد امنیتی