پکیج ها
ورود
برگزیده ها راهنمای خرید

محصولات مرتبط

مشاهده همه >

گرده گل

55,000 تومان
10%

پک درمان ناباروری

825,000 تومان
742,500 تومان
10%

پک تقویت قوای جنسی

1,270,000 تومان
1,143,000 تومان

نظرات شما (31 نظر )

ir
4 ماه پیش
اونایی هم که قند خون دارن میتونن از عسل ژل رویال استفاده کنند؟
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما چون ژل رویال با عسل ترکیب شده امکان داره در دراز مدت باعث افزایش قند خون بشه،پیشنهاد میشه از کپسول ژل رویال و جینسینگ استفاده کنید.
ir
4 ماه پیش
کدام محصولات ژل رویال برای تقویت جنسی تاثیر گذار تر هست عسل ژل رویال یا کپسول ژل رویال جینسینگ؟
پاسخ کارشناس:
با عرض سلام برای آقایان کپسول ژل ررویال و برای خانم ها عسل ژل رویال.البته موارد منع مصرف حتما رعایت بشه کسانی که داروی رقیق کننده استفاده میکنن مثل آسپرین،خانم های باردار و شیرده و... نباید از ژل رویال استفاده کنن.
ir
4 ماه پیش
به دلیل استرس کاریم که زیاد هست زود انزالی دارم و حتی به دکتر هم مراجعه نکردم میتونم از طربق داروهای گیاهی درمان کنم؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب یکی از دلایل اصلی زود انزالی استرس هست پس در درجه اول باید استرس را درمان کنید سعی کنید قبل از خواب از دمنوش های آرامبخش چون چای بابونه کمک بگیرید و جهت مشکل زود انزالی از کپسول ژل رویال جینسینگ ،عسل مغز و عسل کنار کمک بگیریداین محصولات آرام بخش هم هستند.
ir
4 ماه پیش
غیر از ژل رویال برای قویتر کردن و نتیجه گیری بهتر از چه چیز دیگه ایی میشه استفاده کرد که با ژل رویال هم تداخل نداشته باشد؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب در کنار ژل رویال برای قویتر کردن دوز مصرفی بهتر است از گرده گل و عسل کنار هم استفاده شود تا تاثیر گذاری بیشتر شود گرده گل سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی هست که برای تقویت جنسی و عسل کنار هم فوق العاده مقوی هست.
ir
5 ماه پیش
۳۸ سال سن دارم و جدیدا دچار مشکل زود انزالی دکتر داروی افسردگی تجویز کرده ۱۲ ساعت قبل رابطه می تونم بجای استفاده از این داروها از مواد گیاهی کمک بگیرم؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب به احتمال زیاد دکتر شما تشخیص داده که مشکلات اعصاب از جمله حرص ،استرس منجر به ایجاد زود انزالی در شما شده هست به همین دلیل با تجویز این دارو خواسته آرام باشید تا حین رابطه این مشکل را نداشته باشید برای دوری از افسردگی و آرامبخشی سعی کنید از دمنوش های بابونه ،گل گاو زبان ،سنب الطیب کمک بگیرید و حتما این دمنوش ها را با عسل کنار که نوعی عسل مقوی هست شیرین کنید در کنار این موارد از کپسول ژل رویال جینسینگ هم برای مشکل افسردگی هم برای مشکلات جنسی تاثیر خوبی دارد کمک بگیرید.
ir
5 ماه پیش
۴ سال هست دچار هیپرپلازی خوش خیم پروستات هستم و از داروهای تامسولوسین و پروستاتان استفاده می کنم متاسفانه دچار مشکلات جنسی شدم ولی هیچ علاقه اییی به مصرف داروهای شیمیایی ندارم از ژل رویال قصد دارم استفاده کنم بنظرتون تاثیر گذار هست؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب ژل رویال و بالخص کپسول ژل رویال جینسینگ برای مشکلات جنسی بسیار تاثیر گذار هست ولی ژل رویال به دلیل هورمونی بودن به بیماران پروستات توصیه نمی شود معمولا بیماران پروستات به دلیل استفاده از یک سری داروها دچار مشکل جنسی می شوند و اگه شما بتوانید هر چه زودتر بهبودی خود را بدست بیارید احتمال اینکه این داروها دوز مصرفیشون کم یا حتی با داروی دیگه جایگزین شود هست یه سری محصولات در طب سنتی مثل کپسول بره موم و عسل بره موم و گرده گل خواص ضد التهابی دارند که برای انواع بیماریهای التهابی چون پروستات کاربرد دارند البته مصرف گرده گل با عسل گشنیز که مفید برای پروستات هست برای مشکلات جنسی نیز کاربرد دارد.
ir
5 ماه پیش
من و خانمم هر دو برای باروری مشکل داریم ولی هنوز به نتیجه خوبی نرسیده اییم کدام محصول برای من و خانمم مناسبتر و نتیجه بخش تر خواهد بود؟
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما بهترین محصول برای اقا جهت تقویت اسپرم و دیگر علل کپسول ژل رویال جینسینگ و برای خانمها عسل ژل رویال است.
ir
6 ماه پیش
سلام دوسال هست ازدواج کردم و مشکل جنسی دارم علاوه بر آن میل جنسیم هم به شدت کاهش پیدا کرده از انواع گیاهان و داروها استفاده کردم نتیجه ایی نگرفتم
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب برای نتیجه گیری سعی کنید از کپسول ژل رویال جینسینگ کمک بگیرید محصولی فوق العاده برای انواع مشکلات جنسی چون ترکیبی از پودر ژل رویال و جینسینگ هست که به مرور زمان هم باعث افزایش میل جنسی و هر مشکلی دارید برطرف خواهد کرد برای نتیجه گیری حتی بهتر در کنار این محصول از عسل مغز و عسل کنار هم کمک بگیرید.
ir
6 ماه پیش
ژل رویالی که از خام به شکل پودر فراوری می کنند خواصشو از ذست نمی دهد و کمتر شود؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب ژل رویال خام 66 درصدش رطوبت و آب هست و عامل فساده که هیچ خاصیت دارویی ندارد و فقط منجر به فساد ژل رویال می شود. ژل رویال توسط یه دستگاهی بنام فریز درایر در دمای انجماد رطوبتش خارج میشه بدون آن که دستبردی در خواص ژل رویال برده شود و تحت فشار پودر می شود این ژل رویال سه برابر قویتر از ژل رویال خام هست.
ir
6 ماه پیش
سلام من شنیدم ژل رویال در دمای معمولی فاسد میگردد این عسل ژل رویال در دمای معمولی میشه نگه داری شود
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب ژل رویال خام قابلیت فساد دارد زیرا رطوبت دارد و این رطوبت منجر به فساد ژل رویال می شود اما یه سری دستگاههای پیشرفته ایی هست بنام فریز درایر که تحت دمای انجماد رطوبت ژل رویال را خارج می کند و تحت فشار پودر می کند بدون اینکه دستبردی در خواص ژل رویال ببرد و این پودر فاسد شدنی نیست همین پودر با عسل ترکیب می شود پس فاسد نمی شود حتی اگر رطوبت که عامل فساد هست از ژل رویال خام خارج نشود و با عسل طبیعی مخلوط شود باز فاسد نمی شود چون عسل مانع فساد می شود ولی پودر ژل رویال نسبت به ژل رویال خام قویتر هست.
ir
7 ماه پیش
خانم 30 ساله هستم که به دلیل متعادل نبود هورمون های بدنم مدام جوش میزنم و الان در حال حاضر جای جوش ها مونده بنظرتون مصرف ژل رویال باعث از بین رفتن جوشها خواهد شد
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب کلا ژل رویال اکسیر جوانی نام دارد و هم مصرف موضعی و هم مصرف خوراکی هر دو برای پوست کارایی زیادی دارد. مصرف خوراکی این ماده به تنظیم هورمون های بدن کمک کرده و باعث برطرف شدن علت اصلی جوش صورت خواهد شد. برای رفع جای جوش می توانید از عسل ژل رویال به صورت موضعی یا کرم ژل رویال (کرم وارنبو ) کمک بگیرید.
ir
7 ماه پیش
برای افزایش ذخیره تخمدان کدام محصول مناسب تر خواهد بود قصد ivfدارم ولی ذخیره تخمدانیم کمه
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بهترین محصولات برای مشکلات باروری خانم ها استفاده از عسل ژل رویال ،گرده گل و عسل مریم گلی هست .ژل رویال حاوی فیتواستروژن هست که باعث تنظیم هورمون های زنانه می شود از طرفی هورمون گنادوتروپیک دارد که باعث تقوبت غدد جنسی و اندام تولید مثلی می شود این ماده پرخاصیت باعث تقویت تخمدان ،تخمک و افزایش ذخیره تخمدانی خواهد شد و سرشار از ویتامین ای هست که برای باروری لازم هست. گرده گل همراه عسل مریم گلی به دلیل دارا بودن فیتواستروژن ها و انواع مواد معدنی ،ویتامینها و مواد آلی برای نتیجه گیری بهتر در کنار ژل رویال توصیه می شود.
ir
7 ماه پیش
برای درمان قوه جنسی زنان سرد مزاج راه حلی دارید
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بهترین محصولات برای تقویت قوای جنسی در زنان و آقایان ژل رویال هست ولی برای بعضی از افراد منع مصرف دارد افرادی که از داروهای رقیق کننده، کاهنده فشار خون استفاده می کنند زنان شیرده، زنان باردار و بیماران مبتلا به کولیت روده. در صورتی که این موارد را داشتید از گرده گل با عسل کنار و عسل مغز کمک بگیرید البته استفاده از این محصولات حتی در کنار ژل رویال اگر شرایط استفادش را داشتید شما را زودتر به نتیجه می رساند.
ir
8 ماه پیش
فرزند ۵ ساله دارم برای فرزند دوم اقدام به بارداری کردم که موفق نشدم طی مراجعه به ‌پزشک متوجه وجود کیست های ریز داخل تخمدان شدم که مانع باروری شده دکتر یه سری دازوهای هومونی تجویز کرده ولی نگرانم و دوست دارم از راه گیاهی هم کمک بگیرم که با ژل رویال مواجه شدم که تاثیر خوبی دارد فقط مطالعه که کردم برای افراد فشار خون پایین مصرف نشود و. من کلا افت فشار دارم یعنی اصلا نمی تونم از این ژل رویال کمک بگیرم راه دیگه ایی هست؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب ژل رویال به دلیل داشتن فیتواستروژن ها استروژن های گیاهی برای افراد پلی کیستیک بسیار تاثیر گذار است ژیرا این مشکل به دلیل عدم تعادل هورمونی اتفاق می افتد گرچه مصرف ژل رویال برای افراد با فشار خون پایین باید با احتیاط مصرف شود چون کاهنده فشار خون هست ولی به معنای منع مصرف نیست بهتر است از عسل ژل رویال کمک بگیرید که وجود عسل در آن مانع افت فشار شود و با دوز کم ارام ارام دوز خود را افزایش دهید.
ir
1 سال پیش
سلام ژل رویال و عسل تهیه کردم بچه شیر خوار دارم میتوانم ازاین ترکیب استفاده کنم ممنون
پاسخ کارشناس:
با عرض سلام خیر ژل رویال برای خانم های باردار و شیرده منع مصرف داره.
nl
2 سال پیش
پودر ژل رویال تهیه کردم تو این شرایط هوایی تو مسیر حمل و نقل خراب نمیشه باید تو فریزر بذارم
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب ژل رویال خام 66 درصد آب و رطوبت دارد که منجر به فساد ژل رویال می شود پودر ژل رویال توسط دستگاههایی به نام فریز درایر تو دمای انجماد رطوبت استخراج شده و تحت فشار پودر خواهد شد بدون آنکه دستبردی در خواص ژل رویال ببرند این نوع ژل رویال چون رطوبت ندارد فاسد نمی شود ولی بهتر است بدستون رسید داخل یخچال نه فریزر نگهداری شود
ir
2 سال پیش
عسل ژل رویال خریدم روی ظرف حالت بلوری بلوری بود بنظرتون این ژل رویال فاسد شده نمیتونم استفاده کنم
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب این اتفاق به دلیل متبلور شدن مواد آلی ژل رویال اتفاق می افتد ولی نباید این تصور اشتباه شود که خراب یا فاسد شده هست
ir
2 سال پیش
براب مشکل جنسی عدم نعوظ این ماده هم اثر گذار هست
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بهترین محصولات برای مشکلات جنسی کپسول ژل رویال جینسینگ هست این محصول چون ترکیبی از پودر ژل رویال و جینسینگ هست خیلی قویتر و برای انواع مشکلات جنسی کاربرد دارد
ir
2 سال پیش
پودر ژل رویال بهتر است یا ژل رویال خام و برای بارداری چندین دوره باید مصرف شود
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما پودر ژل رویال در مقایسه با ژل رویال خام قویتر هست زیرا 66 درصد ژل رویال خام رطوبت هست که هیچ خاصیت دارویی ندارد و تنها درصدی ماده موثره ژل رویال هست در صورتی که پودر ژل رویال همش ماده موثره هست به این صورت که ژل رویال خام را توسط دستگاههایی بنام فریز درایر تحت دمای انجماد رطوبتش را استخراج کرده بدون اینکه خواصش دستخوش تغییر شود تحت فشار پوددر می کنند این پودر نسبت به ژل رویال خام قویتر هست برای بارداری حداقل 4 ماه مصرف شود مداوم و منظم
ir
2 سال پیش
پودر ژل رویال را هم میشه برای باروری دو بار در روز مصرف کرد
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بله برای بارداری هم می توان دو نوبت از پودر ژل رویال کمک گرفت یک نوبت صبح ناشتا و یک نوبت شب

نظر شما

کد امنیتی