پکیج ها
ورود
برگزیده ها راهنمای خرید

محصولات مرتبط

مشاهده همه >
7%

کپسول بره موم

255,000 تومان
237,000 تومان
40%

عسل گشنیز

420,000 تومان
252,000 تومان

گرده گل

55,000 تومان
10%

پک درمان پروستات

1,080,000 تومان
972,000 تومان

نظرات شما (27 نظر )

ir
4 ماه پیش
میشه گرده گل را با شربت عسل نخوریم همینطور با اب قورت دهیم ؟
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما بله روشهای مصرف گرده گل خیلی متنوع و زیاد منتهی نکته ایی که حائز اهمیت این هست که گرده گل به شیوه ایی مصرف شود که جذب بیشتر و تاثیر پذیری بهتری داشته باشد به همین دلیل توصیه می شود گرده گل با شربت عسل میل شود زیرا عسل هاضم و جاذب هست و هرچیری که با عسل میل شود سرعت جذب بیشتر و تاثیر گذاری بهتری خواهد داشت .
ir
4 ماه پیش
سلام خسته نباشید گرده گل بر PSAهم تاثیر گذار هست؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب PSAیک آنتی ژن مخصوص پروستات هست و نشانگر سرطان پروستات .با افزایش سن سطح این آنتی ژن نیز افزایش پیدا می کند اگر psA نسبت به سن بیشتر باشد قرار گیری در مرحله سرطان و اگر کمتر باشد نیازی به تست مجدد نیست .افرادی که از گرده گل استفاده می کنند شاهد کاهش psAخواهند بود ولی نباید مصرف گرده گل قطع شود زبرا با قطع احتمال افزایش وجود دارد.
ir
4 ماه پیش
مصرف گرده گل برای پروستات باعث درمان قطی میشه؟ چند نوبت باید استفاده کنیم؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب گرده گل باعث بهبودی پروستات خواهد شد و بهتر است برای مشکلات پروستات در کنار گرده گل از کپسول بره موم ،عسل بره موم و عسل گشنیز هم استفاده شود. مصرف گرده گل برای این دسته از بیماران بهتر است همچنان ادامه دار باشد و قطع نکنند ولی استفاده از کل محصولات برای نتیجه گیری حداقل به مدت 6 ماه استفاده شود.
ir
4 ماه پیش
سلام تشکر از سایت و مطالب عالیتون ،بنده هم پروستات دارم و قصد دارم از گرده گل استفاده کنم و خیلیل لاغرم دوست ندارم لاغر بشم چون خوندم گرده گل چربی سوز هست بنظرتون راهی هست که مصرف کنم ولی لاغر نشم؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب گرده گل به دلیل دارا بودن فنیل آنالین هم خاصیت چربی سوزی دارد هم خاصیت اشتها آوری اگر شما قصد دارید وزنتون کاهش پیدا نکند قبل غذا استفاده کنید حتی اشتها آور هم هست.
ir
5 ماه پیش
ایا گرده گل به تنهایی برای مشکلات پروستات پاسخگو خواهد بود یا حتما باید رژیم غذایی و سایر داروهای گیاهی هم استفاده شود؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب گرده گل به دلیل خواص ضد التهابی که دارد و همچنین دارا بودن بتا سیتوسترول برای مشکلات پروستات از اهمیت ویژه ایی برخوردار هست منتهی بهتر است برای نتیجه گیری بهتر و قطعی تز از محصولاتی چون کپسول بره موم و عسل بره موم که خواص ضد التهابی فوق العاده قوی دارند استفاده شود گرده گل هم برای جذب بهتر با عسل گشنیز میل شود.
ir
5 ماه پیش
من حدود ده روز ازگرده گل استفاده کردم هیچ تاثیری ندید و فکر کردم واقعا هیج اثری ندارد ولی با اینحال جهت اطمینان بیشتر ادامه دادم ولی درست حدود یک ماه و نیم که گذشت شاهد اثراتش بودم
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب استفاده از این محصولات چون گیاهی هست نیاز به صبر دارد .استفاده از گرده گل نتیجه بخش خواهد بود منتهی باید مداوم و منظم استفاده شود و شخص برای نتیجه بخشی صبر کند.
ir
6 ماه پیش
حدود 7 سال هست درگیر التهاب پروستات هستم و جدیدا حتی با مصرف دارهای شیمیایی بهبودی حاصل نشده و جواب نگرفتم ایا محصولاتی که معزفی می کنید برای افرادی که مشکل پروستات قدیمی هم دارند تاثیر گذار خواهد بود؟
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما محصولات کپسول بره موم ،عسل بره موم ،عسل گشنز و گرده گل که به بیماران پروستات پیشنهاد می شود تحت هر شرایطی تاثیر گذار هست حتی استفاده از این محصولات در کنار داروهای شیمیایی باعث بهتر جوابگویی مراحل درمانی می شود.
ir
6 ماه پیش
حدود 7 سال هست درگیر التهاب پروستات هستم و جدیدا حتی با مصرف دارهای شیمیایی بهبودی حاصل نشده و جواب نگرفتم ایا محصولاتی که معزفی می کنید برای افرادی که مشکل پروستات قدیمی هم دارند تاثیر گذار خواهد بود؟
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما محصولات کپسول بره موم ،عسل بره موم ،عسل گشنز و گرده گل که به بیماران پروستات پیشنهاد می شود تحت هر شرایطی تاثیر گذار هست حتی استفاده از این محصولات در کنار داروهای شیمیایی باعث بهتر جوابگویی مراحل درمانی می شود.
ir
6 ماه پیش
دو ساله دچار مشکل پروستات هستم و عفونت شد از داروی سیپروفلوکساسین استفاده می کنم ولی هنوز که هنوزه عفونت برطرف نشده چیکار کنم این عفونت خوب بشه خسته شدم از بس دارو خوردم
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب متاسفانه به دلیل مصرف زیاد از داروهای شیمیایی آنتی بیوتیک بدن عادت کرده و به مرور زمان اون جوابگویی و تاثیرات را نخواهد داشت استفاده از محصولات بره موم چون کپسول بره موم و عسل بره موم دارای خواص آنتی بیوتیکی قوی هست که نه تنها بدن عادت نمی کند بلکه باعث تاثیر گذاری حتی داروهای شیمیایی می شود با مصرف این محصولات به طرز عجیبی شاهد برطرف شدن عفونت خواهید بود در کنار این دو محصول از گرده گل و عسل شوید هم کمک بگیرید.
ir
7 ماه پیش
سلام چند ساله بعد از ادرار کردن یک مقدار از ادرار میمونه و قطره قطره دفع می شود علت چی هست و راه درمانی دارد
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب علت التهاب پروستات هست که منجر به مشکلات ادراری برای شما شده است از کپسول بره موم ،عسل بره موم به دلیل خواص ضد التهابی بالایی که دارد و از گرده گل و عسل گشنیز در کنار اون دو محصول هم برای رفع التهابات هم برای رفع مشکلات ادراری توصیه می شود.
ir
7 ماه پیش
از گرده گل برای مشکل بزرگی پروستات استفاده می کنم ایا فاصله ایی باید بین دوره های مصرف وجود داشته باشد؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب مصرف مداوم گرده گل به صورت مداوم عوارض خاصی ندارد ولی افراد می توانند بعد از مصرف مدت زمانی استراحت کنند ولی افرادی که مبتلا به بیماری های پروستات هستند توصیه می شود اصلا مصرف را متوقف نکنند.
ir
7 ماه پیش
کپسول بره موم فرآوری شده هست یا بره موم بدون تغییر میشه مورد استفاده قرار بگیره اگه امکانش هست طریقه مصرف به چه صورته؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بره مومی که داخل کندو هست خام و غیر قابل استفاده چون ملکولولها شکسته نشده در نتیجه خواصی آزاد نشده هست به همین دلیل حتما توسط حلالی باید عصاره گیری شود بره موم عصاره گیری شده رطوبتش خارج ،پودر کرده و داخل پوکه کپسول قرار داده می شود و برای هر مشکلی دوز معینی دارد ولی بطور کلی هر 12 ساعت یک عدد میل شود.
ir
7 ماه پیش
مشکل هیپرپلازی پروستات دارم بعضی جاها و مقالات توصیه شده بعد مصرف چند ماه از گرده گل حتما استراحت کنید این در مورد پروستات هم صدق می کنه تا چه مدت باید استراحت کنم؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بله استفاده از گرده گل برای بیماری های و مشکلات دیگر بعد از چند ماه شخص میتونه استراحتی داشته باشد منتهی برای شخصی که پروستات دارد به هیچ عنوان نباید مصرف قطع شود و یا استراحتی صورت بگیرید.
us
7 ماه پیش
لطفا در موردمقدار مصرفی وتعداد دفعات مصرف در روز توضیح میفرمایید
پاسخ کارشناس:
با عرض سلام مقدار مصرفی و تعداد دفعات مصرف در روز بستگی به روند بیماری داره ولی به طور کلی هر روز یک قاشق چای خوری داخل یه لیوان آب ولرم و یا شربت عسل حل کرده و میل کنید،و گرده گل رو به صورت پودر شده استفاده کنید.
ir
7 ماه پیش
سلام چند روزی است از مجاری ادراریم چرک و خون میاد علت چیست ناگفته نماند که پرستات دارم اما درد ندارم ایا این محصول کمک کننده هست
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما احتمال این موضوع عفونت هست حتما به دکتر مراجعه کنید و آزمایشات لازم انجام دهید اما از آن جایی که آنتی بیوتیک های شیمیایی خیلی خوب پاسخگو نیستند و به مرور زمان بدن افراد عادت می کند در کنار داروها از کپسول بره موم و عسل بره موم به دلیل خواص آنتی بیوتیکی قوی که دارند استفاده کنید این محصولات برای پروستات هم عالی زیرا خواص ضد التهابی دارد از محصولات موثر دیگه جهت پروستات به گرده گل و عسل گشنیز می توان اشاره کرد همه این محصولات با هم باعث بهبودی پروستات و برطرف شدن عفونت می شود.
ir
8 ماه پیش
بنده دخانیات و الکل مصرف می کنم استفاده از این موارد و همچنین رژیم غذایی تاثیری بر اسپرم دارد
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب قطعا مصرف الکل و دخانیات و حتی نوع مواد غذایی مصرفی بر تحرک ،کیفیت و تعداد اسپرم تاثیر گذار هست عوامل دیگر هم تاثیر گذار هستند چون بیماری واریکوسل که حتما باید درمان شود.اسفاده از مکمل های بدنسازی در باشگاهها باعث خرابی اسپرم و حرکت را کاهش می دهد ولی در مقابل سعی کنید از مواد با آنتی اکسیدان بالا چون عسل کمک بگبرید .کپسول ژل رویال و جینسینگ و گرده گل هم به دلیل دارا بودن ویتامینهای EوBخیلی تاثیر گذار هستند.
ir
8 ماه پیش
چند وفته تو منی و ادرارم خون میبینم اما ترسیدم به دکتر مراجعه کنم و متوجه درد بدی بشم از چی میتونه باشه و راه درمانی دارد
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما وجود خون در منی و ادرار می تواند نشان دهنده وجود عفونت یا مشکلات پروستات باشد حتما برای تشخیص دقیق به دکتر مراجعه کنید و اگر احیانا دچار عفونت یا مشکلات پروستات بودید برای نتیجه گیری بهتر در کنار داروهای شیمیایی از محصولات کپسول بره موم عسل بره موم ،گرده گل و عسل گشنیز هم استفاده کنید.
ir
8 ماه پیش
برای اشخاصی که دچار سرطان پروستات هستند از گرده گل تا چند وقت باید استفاده کنند و آیا نتیجه بخش خواهد بود
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب گرده گل یکی از مهمترین خواصش برای بیماریهای پروستات و حتی سرطان پروستات هست که باعث مهار سلول های سرطانی می شود ولی این محصول برای سرطان به تنهایی کافی نیست و باید از محصولات دیگری چون کپسول بره موم و عسل بره موم به دلیل دارا بودن خواص ضد سرطانی استفاده شود گرده گل همراه با عسل بهارنارنج عسلی که معمولا به دلیل خواص آنتی اکسیدانی بالایی که دارد به بیماران مبتلا به کانسر پیشنهاد می شود استفاده شود.
ir
8 ماه پیش
التهاب پروستات دارم از گرده گل برای مشکلم تهیه کردم دیابتم دارم توصیه شده همراه با شربت عسل میل کنم به صورت پودر شده می تونم بریزم داخل دهانم با آب قورت بدهم چون ترکیبش با اب معمولی حالمو بدتر می کنه
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب علت اینکه توصیه می شود گرده گل پودر شود به دلیل تعیین دوز مصرفی دقیق هست و علت اینکه توصیه می شود با شربت عسل میل شود چون عسل هاضم و جاذب هست و به جذب و هضم و اثرگذاری محصولی که با آن همراه شده کمک می کند وگرنه نحوه مصرف گرده گل متنوع هست ولی هدف آن هست که شخص نتیجه گیری بهتری بگیرد و زودتر به بهبودی برسد.
ir
8 ماه پیش
چندساله هم قندم بالاست هم چربی خون دارم وحتی آنزیم های کبدیمم بالا بود و طی آزمایشاتی که انجام دادم متوجه شدم که کبد چربم دارم برای بهبودی چه باید کرد
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب کبد چربی که در طی بالا رفتن آنزیم های کبدی ایجاد شود خطرناک هست و حتما باید درمان کنید بهترین محصولات که به هر سه مشکل شما کمک کند شامل کپسول بره موم ،گرده گل و عسل دیابتی جهت عسل درمانی و عسل ژل رویال هست. کپسول بره موم نه تنها چربی های کبدی را از بین میبرد حتی آنزیم های کبدی را نیز نرمال می کند و برای کاهش چربی خون و قند نیز تاثیر گذار هست. گرده گل هم چربی سوز هم کاهنده قند خون و در کنار اون موارد عسل ژل رویال برای تمام مشکلات تاثیر گذار خواهد بود.

نظر شما

کد امنیتی