پکیج ها
ورود
برگزیده ها راهنمای خرید

محصولات مرتبط

مشاهده همه >
10%

عسل کنار

480,000 تومان
432,000 تومان
10%

عسل مغز 450 گرمی

310,000 تومان
279,000 تومان
10%

پک تقویت قوای جنسی

1,270,000 تومان
1,143,000 تومان

نظرات شما (15 نظر )

ir
4 ماه پیش
چند ماهی هست از نظر میل جنسی خیلی سرد شده ام و حتی مشکل نعوظ ناقص دارم به طوری که کلا به مشکل برخورد کردم برای بهبودی شرایط چه داروهایی دارید؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بهترین محصولاتی که به شما کمک می کند استفاده از کپسول ژل رویال جینسینگ هست این محصول ترکیبی از پودر ژل رویال و جینسینگ هست که فوق العاده مقوی بوده و چون دارای تستسترون هست بر اندام جنسی تاثیر گذار خواهد بود در کنار این محصول از گرده گل همراه با عسل کنار که مقوی هست کمک بگیرید.
برای بارداری اسپرم مرد باید چقد باشد؟ و چطوری می توان اسپرم را تقویت کرد؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب اگه اسپرم 50 میلیون در میلی لیتر باشد احتمال بارداری وجود دارد برای تقویت اسپرم از کپسول ژل رویال جینسینگ ،عسل مغز و عسل کنار کمک بگیرید.
ir
4 ماه پیش
برای تقویت قوای جنسی خیلی از گرمی استفاده می کنم فک کنم طبع بدنم هم گرمه کمرم پر از جوش شد چیکار کنم برطرف بشه راهنمایی کنید
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب برای برطرف کردن سعی کنید از چیزهای خنک چون خاکشیر و عرق کاسنی استفاده کنید حتی می توانید از صابون بره موم کمک بگیرید که تاثیر خیلی خوی در برطرف کردن جوشها دارد.
ir
5 ماه پیش
مشکل نزدیکی دارم و بالاخص هیچ میلی در برقراری ارتباط ندارم و اکثر مواقع خیلی سرد و بی روح هستم خواهشا راهنمایی کنید
پاسخ کارشناس:
با عرض سلام برای تقویت قوای جنسی و از بین بردن سردی میتونید از کپسول ژل رویال و جینسینگ استفاده کنید که بسیار تاثیرگذاره و همچنین عسل مغز وعسل کنار در بهبود تقویت جنسی موثر هستند و تا حد امکان از خوردن موادغذایی با طبع سرد خوداری کنید.
ir
6 ماه پیش
بنده دو سالی هست دیابت دارم از زمانی که به دیابت مبتلا شدم مشکلات جنسی برام ایجاد شده نمیدونم دنبال راه درمان برای مشکل جنسیم باشم یا درمان دیابت راهنماییم کنید
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما بیشتر افرادی که مبتلا به دیابت می شوند و از داروهای کاهنده قند خون استفاده می کنند با مشکلات جنسی روبه رو خواهند شد بنظر من روی هر دو موضوع باید کار شود یعنی اینکه شما با استفاده از محصولاتی چون کپسول بره موم ،گرده گل و عسل دیابتی در درجه اول به کاهش قند خونتون کمک کنید بعد قند خونتون که کاهش پیدا کرد زیر نظر دکتر دوز داروههای شیمیایی را کمتر کنید و از عوارض مصرف زیاد قرصها در امان خواهید ماند.
ir
6 ماه پیش
مشکل جنسی دارم از کپسول ژل رویال جینسینگ هم نمیتونم استفاده کنم چون جینسینگ واسم خوب نیست میتونم از عسل ژل رویال کمک بگیرم به تنهایی پاسخگو خواهد بود؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب کپسول ژل رویال جینسینگ به دلیل وجود دو ماده موثر پودر ژل رویال و پودر جینسینگ برای مشکلات جنسی قویتر هست منتهی برای افرادی که به هر دلیلی نمی توانند از کپسول استفاده کنند بله ژل رویال عسل تاثیر گذار ولی جهت قویتر شدن دوز مصرفی بهتر است همراه عسل مغز با عسل کنار روزانه میل شود.
ir
6 ماه پیش
مشکل دیابت دارم ومطمعنم بخاطر دیابت مشکل جنسی دارم دیابت که درمان قطعی ندارد و من یعنی همیشه این مشکل را خواهم داشت چکار کنم؟
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما متاسفانه برخی از بیماری های زمینه ایی چون دیابت باعث ایجاد مشکلات جنسی خواهند شد درسته که درمان فطعی ندارد ولی شما با تنظیم قند خون و تقویت بدنی باعث کاهش مشکلات جنسی خواهید شد محصولاتی که برای هر دو مشکل کارساز هست استفاده از گرده گل ،عسل دیابتی ،کپسول ژل رویال جینسینگ هست.
ir
7 ماه پیش
من دیابت دارم انسولین می زنم ومشکل شلی آلت تناسلی دارم چه درمانی دادید و چند وقته اصلا اسپرم ندارم
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب احتمال وجود مشکل جنسی برای افرادی که دیابت دارند بالا هست شما می توانید با استفاده از محصولات کپسول بره موم ،گرده گل و عسل دیابتی به کاهش قند خون کمک کنید و تعداد واحدهای انسولین در روز را کم کنید در کنار این مورد برای تقویت جنسی و اسپرم از کپسول ژل رویال جینسینگ کمک بگیرید.
ir
8 ماه پیش
برای افرادی که دچار بیش فعال جنسی هستند ایا راه درمانی وجود دارد؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بهترین مورد برای افرادی که بیش فعالی جنسی دارد استفاده نکردن زیاد از گرمی هاست سرکه برای این دسته از افراد مناسب هست ولی چون ضعف اعصاب ایجاد می شود سرکنگبین توصیه می شود.
ir
1 سال پیش
سلام یه سال پیش حجامت ساکرال انجام دادم و میل جنسی ام و حالت نعوظ کلا از بین رفت طوری که بعد یه سال رابطه جنسی شد هر دو هفته یه بار چون قبلا یه روز در میون بود دقیقاً بعد حجامت نابود شدم و تو همه چیزم در زندگی تاثیر گذاشت لطفاً به راه حل بگین چیکار کنم ؟؟؟
پاسخ کارشناس:
با عرض سلام برای تقویت قوای جنسی میتونید از عسل کنار، کپسول ژل رویال و جینسینگ و عسل مغز استفاده کنید که خیلی تاثیرگذار هستند البته باید به طور مرتب و مداوم مصرف کنید چون محصولات طبیعی هستند به مرور اثرمیذارن ولی در همون ماه های اول نتیجشو میبینید. برای مشاور بیشتر با کارشناسان ایران عسل تماس بگیرید 09138610971 و 03133689470
nl
2 سال پیش
همسر بنده دارای ناتوانی جنسی هست برای تقویت جنسی و حتی خستگی جنسی باید از چه مواد گیاهی کمک بگیریم
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما در درجه اول قبل خواب 2 قاشق سوپخوری عسل کنار میل کنند ....زنجبیل اندازه یک قاشق چایخوری با یک استکان عسل مخلوط کرده و روزی سه قاشق مرباخوری میل شود برای برطرف شدن خستگی جنسی هم از یک لیوان آبمیوه با عسل بعد ازرابطه استفاده کنید در کنار این موارد حتما از کپسول ژل رویال جینسینگ کمک بگیرید این محصول برای انواع مشکلات جنسی کارایی داشته و حتی باعث افزایش انرژی در بدن شما خواهد شد
nl
2 سال پیش
کپسول ژل رویال جینسینگ درمان کننده قطعی مشکلات جنسی هست و آیا اگه مصرف متوقف بشه باز هم مشکلات را داریم
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب به مرور زمان با مصرف مداوم و منظم باعث بهبودی و حتی درمان خواهد شد اگر طول دوره درمان را کامل ادامه دهید و رژیم غذایی و دیگر عواملی که منجر به مشکلات جنسی می شود را کنار بگذارید احتمال برگشت خیلی کم می شود
nl
2 سال پیش
برای برطرف شدن سردی جنسی باید چیکار کنم
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب در درجه اول باید سعی کنید مصرف سردیها را کنار بگذارید و ار مواد غذابی با طبعیت گرم استفاده کنید استفاده از ترکیب عسل و سیاهدانه برای شما بسیار مناسب هست در کنار این مورد محصولی بنام کپسول ژل رویال جینسینگ مختص مشکلات جنسی هست که همراه با عسل مغز و عسل کنار که عسل جنسی معروف است نیز توصیه می شود

نظر شما

کد امنیتی