پکیج ها
ورود
برگزیده ها راهنمای خرید

محصولات مرتبط

مشاهده همه >

گرده گل

55,000 تومان
10%

پک درمان کم خونی

825,000 تومان
742,500 تومان
10%

پک درمان پوکی استخوان

825,000 تومان
742,500 تومان

نظرات شما (50 نظر )

ir
1 ماه پیش
مادرم هم دیابت دارند هم مبتلا به کولیت روده هستند میتونند جهت کاهش قند خون از گرده گل استفاده کنند؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب در صورتی می توانند از گرده گل استفاده کنند که مبتلا به کولیت روده با علائم یبوست باشند اگر اسهال باشند گرده گل باعث بدتر شدن شرایط اسهال می شود.برای کاهش قند خون و همچنین منترل بیماری کولیت میتوانند از کپسول بره موم استفاده کنن.
ir
2 ماه پیش
سلام و عرض ادب
من می خواستم گرده گل را برای مصرف در باشگاه بدن سازی استفاده کنم.اما مقدار شو نمی دونم،مثلا چقدر گرده گل را در عسل مخلوط کنم.میشه راهنمایی کنید ؟
پاسخ کارشناس:
با عرض سلام. روزانه یک قاشق چایخوری از گرده گل را به صورت پودر شده داخل یک لیوان آب ولرم حل کرده و میل کنید و یا همراه با شربت عسل میل کنید.
ir
2 ماه پیش
برای تقویت قلب و مشکلات قلبی از گرده گل می توان استفاده کرد؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بله می تواند تاثیر گذار باشد ولی سعی کنید حتما همراه با عسل بالاخص عسل بادام که تقویت کننده قلب هست استفاده شود و عسل بهترین محصول برای قلب هست. عسل به علت داشتن گلوکز زیاد راحت تجزیه می شود و انرژی زایی دارد و تاثیرات مثبتی بر عضلات قلب خواهد داشت و چون عضلات قلب مدام در حال فعالیت هستند به گلوکز نیاز دارند.
ir
3 ماه پیش
سلام برای التهاب پروستات چند روز باید خورد تا اثر کنه من از شما خریدم پکشو نحوه مصرفش هم همونی هست که روش نوشته ؟
پاسخ کارشناس:
با سلام و احترام سپاس از اعتماد شما به مجموعه ایران عسل؛ نحوه مصرف پک شما به این صورت میباشد کپسول بره موم: هر 12 ساعت 1 عدد،عسل بره موم: 6 ساعت بعد از هر کپسول، یک قاشق مرباخوری،عسل گشنیز: هر صبح 1 قاشق مرباخوری،گرده گل پودرشده: 1 قاشق سوپخوری همراه با شربت عسل گشنیز،البته این نحوه مصرف به طور کلی میباشد و باتوجه به روند بیماری هرشخص متفاوت هست. برای راهنمایی بیشتر شما می توانید با کارشناسان مجموعه با شماره های 03133689470 و 09138610971 تماس حاصل فرمایید.
4 ماه پیش
سلام من کیست سینه دارم میتونم استفاده کنم گفته میشه برای نامنظم ی پریود. هم پرولاکتین ایا خوب استفاده کنم یا نه هم تیرویید کم کار دارم ایا استفاده کنم
پاسخ کارشناس:
با عرض سلام برای کیست سینه پیشنهاد میشه از محصولات بره موم استفاده کنید،با استفاده منظم کپسول و عسل بره موم به تدریج کیستها از بین میره و همین بره موم ها برای تیروئید هم خیلی اثرگذاره.
ir
4 ماه پیش
فرزند 9 ساله ایی دارم که از لحاظ بدنی خیلی ضغیف هست و جدیدا آزمایشاتی که انجام داد یه سری ویتامین ها توبدنش کم بود با مصرف این محصول می توان فقدان این ویتامین ها را جبران کرد؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب گرده گل سرشاز از انوع ویتامین ها ،پروتئین ها و مواد معدنی هست و مکمل طبیعی محسوب می شود و می تواند جبران کمبودهای بدنی باشد و بمب انرژی نام دارد که بدن را تقویت می کند منتهی کودکان بالای 6 سال کودکانی که مثل بزرگسالان از رژیم غذایی برخوردار هستند می توانند استفاده کنند.
ir
4 ماه پیش
اگه کسی مشکل خاصی نداشته باشد و فقط برای بحث تقویت بدنی گرده گل را تو رژیم غذایی جای دهد مشکلی دارد و کسی که دائم میخاد استفاده کنه چه مقدار مصرف کند بهتره؟
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما استفاده از این محصول نوعی مولتی ویتامین طبیعی است و هیچ گونه عوارضی هم ندارد و افرادی که قصد دارند دائم استفاده کنند و سالم هستند بعد چند دوره مصرف بهتر است استراحتی داشته باشند و هر روز یک قاشق چایخوری کافی است .
ir
4 ماه پیش
میشه بفرمایید گرده گل به چه صورت باید نگهداری بشه؟
پاسخ کارشناس:
درود برشما گرده گل رو حتما داخل یخچال نگهداری کنید و قبل از مصرف به صورت پودر با یک لیوان آب ولرم یا شربت عسل میل کنید.
ir
4 ماه پیش
ایا گرده گل برای افرادی که مدام ریزش مو دارند میتونه تاثیر گذار باشه و با چی استفاده کند که تاثیر بیشتری داشته باشد؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب گرده گل سرشار از انواع ویتامین ها ،مواد معدنی و پروتیین ها هست البته ریزش مو دلایل متفاوتی دارد ولی اگر استرس باشد بره موم باعث تقویت اعصاب ،اگر کمبود مواد غذایی بدن باشد باعث جبران می شود و میتواند تاثیر خوبی داشته باشد که بهتر است با عسل کنار به صورت شربت میل شود کپسول ژل رویال جینسینگ گزینه دیگری هست که برای ریزش مو بهتر است استفاده شود.
ir
4 ماه پیش
فرزند 7 ساله ایی دارم که از نظر هوشی خیلی ضعیف هست و خیلی اذیت میشم ایا این محصول میتونه ضریب هوشی را بالا ببره و عوارضی ندارد؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب گرده گل منبع از ویتامین هاا ،مواد معدنی و پروتیین ها است که برای افزایش قدرت حافظه بهتر است با شربت عسل یونجه میل شود حتی می توانید از عسل ژل رویال برای نتیجه گیری سریعتر کمک بگیرید.
ir
4 ماه پیش
ایا برای برطرف کیست سینه گرده گل میتونه مناسب باشد و چطوری استفاده کنیم؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب کیست سینه هورمونی هست و هورمون ها باعث فعال شدن این دسته از کیست ها خواهند شد گرده گل دارای فیتواسترژن یا همون استروژن گیاهی هست که برای این نوع از مشکل توصیه نمی شود بهتر است برای رفع از کپسول بره موم ،عسل بره موم و عسل بهارنارنج کمک بگیرید.
ir
5 ماه پیش
میشه بفرمایید برای کاهش وزن ولاغری چه میزان مصرف شودوبه چه شکل؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب در روز یک الی دو نوبت بعد از صبحانه و ناهار به اندازه نصف قاشق غذاخوری پودر کرده همراه با یک لیوان آب ولرم میل کنید.
ir
5 ماه پیش
ایا از گرده گل زنان باردار می توانند استفاده کنند؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب استفاده از فراورده های زنبور عسل به جز عسل های تک گل و عسل چند گیاه به زنان باردار توصیه نمی شود.
ir
6 ماه پیش
مشکلات ادراری دارم و ادار از طریق سوند خارج میشه راهی هست که به صورت طبیعی ادرار تخلیه بشه ایا این محصول کمک می کند؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب به احتمال زیاد شما دچار مشکل پروستات هستید که این مشکل براتون عارض شده بهترین محصول برای مشکلات ادراری گرده گل همراه عسل گشنیز هست با مصرف مداوم این محصول انشالله مشکل برطرف خواهد شد.
ir
6 ماه پیش
قصد استفاده از گرده گل برای دریافت ویتامین ها دارم ولی مشکلی هست اینه که خیلی به گرمی حساسم و با مصرف گرمی دهان و بدنم جووش میزنه ایا راهی هست که بتوانم گرده گل استفاده کنم و گرمیم نشه؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب گرده گل گرم هست و افرادی که با مصرف گرده گل جوش زده و دچار گرمی می شوند می توانند عرق کاسنی تهیه و روزانه نسبت به گرمی بدنشون یک الی دو فنجان میل کنند.
ir
7 ماه پیش
زمانی که گرده گل را به شربت عسل اضافه می کنم و مثل یک دمنوش میشه می تونم ترکیبات دیگه هم اصافه کنم و تو یک وعده بخورم مثلا من خاکشیر برای کبدم میخورم به یکباره خاکشیر را به این شربت گرده گل اضافه کنم و بخورم؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بله موردی ندارد منتهی در درجه اول مقدار کمی اضافه کنید چون خاکشیر ملین هست و گرده گل فیبر بالایی دارد دچار اسهال نشوید.
ir
7 ماه پیش
پدرم دچار سیروز کبدی شده اگه فردی فقط تو مرحله کبد چرب باشه از طریق گیاهی قابل بهبودیه یا اگر به مرحله سیروز کبدی هم برسد هنوز امیدی هست
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب سیروز کبدی گرید بالاتری از کبد چرب هست که علاوه بر انباشته شدن چربی اطراف کبد چربی سلول های کبدی نیز دچار التهابات می شوند استفاده از محصولات گیاهی چون کپسول بره موم ،عسل بره موم ،گرده گل همراه با عسل شوید هم برای کبد چرب و هم سیروز کبدی تاثیر گذار خواهد بود چون هم چربیها را از بین می برد هم در سیروز کبدی که سلول های کبدی دچار التهابات شده اند باعث برطرف شدن التهابات می شود که به نوبه خود خیلی می تواند تاثیر گذار باشد.
ir
7 ماه پیش
من از گرده گل میخوام برای لاغرشدن استفاده کنم بعضی جاها گفته شده بعداز غذا بعضی جاها قبل از غذا،من چطور استفاده کنم؟۱۲ کیلو اضافه وزن دارم
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب گرده گل به دلیل دارا بودن ترکیب فنیل آنالین موجود در آن دو خاصیت دارد هم کاهش دهنده وزن هست هم اشتها آور ،برای لاغر شدن و افزایش سوخت و ساز باید بعد غذا مصرف شود.
ir
7 ماه پیش
از گرده برای خاصیت انرژی زایی و اشتها اوری استفاده میکنم بعد از دو روز دچار اسهال شدید شدم البته بیماری کولیت هم دارند ایا برای این بیماران منع مصرف دارد
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب گرده گل به دلیل فیبر بالایی که دارد و تند کننده حرکت روده هست برای افرادی که کولیت روده از نوع اسهالی دارند منع دارد زیرا باعث بدتر شدن اسهالشون می شود ولی در مقابل برای افرادی که کولیت از نوع یبوست هستند سودمند خواهد بود.
ir
8 ماه پیش
از تاثیرات گرده گل برای پروستات شنیدم اگه شخصی التهاب پروستات داشته باشد با مصرف گرده گل به تنهایی به جواب مطلوب می رسد
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب گرده گل یکی از فراورده های بینظیر برای مشکلات پروستات هست ولی مصرف به تنهایی توصیه نمی شود بهتر است از عسل گشنیز به صورت شربت همراه با گرده گل میل شود عسل گشنیز عسل تک گل دارویی مختص مشکلات پروستات است و مصرف آن همراه با گرده گل باعث جذب بهتر می شود در کنار این دو محصول از کپسول بره موم عسل بره موم که خواص ضد التهابی قوی دارد نیز استفاده کنید.

نظر شما

کد امنیتی