پکیج ها
ورود
برگزیده ها راهنمای خرید

محصولات مرتبط

نظرات شما (23 نظر )

ir
3 ماه پیش
۵ کیلو اضافه وزن دارم بخاطر همین معمولا شبها شام نمیخورم ورزش انجام می دهم ولی خب مصرف عسل را دوست دارم اگر هر عسلی غیر از عسل زنیان مصرف کنم منجر به چاقی می شود؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب عسل هم خاصیت چاق کننده هم خاصیت لاغر کننده دارد منتهی این دو خاصیت بستگی به میزان مصرف عسل دارد عسل دارای کالری ،کربوهیدرات و قند هست و هر قاشق غذاخوری عسل ۶۴ کالری دارد شاید این میزان کمی باشد ولی وقتی زیاد از حد استفاده شود کالری دریافتی بیشتر و منجر به چاقی می شود توصیه می شود برای جلوگیری از افزایش وزن بیشتر از یک و نیم قاشق میل نشود اما همین عسل اگر تحت شرایط خاص استفاده شود متابولیسم بدن را بالا برده و منجر به چربی سوزی میشود مصرف قبل خواب و صبح ناشتا همراه با اب ولرم.
ir
3 ماه پیش
برای لاغر شدن در کنار محصولات چربی سوز رعایت رژیم غذایی هم ضروریه؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب برای نتیجه گیری هر مشکلی بهتر است که رژیم غذایی هم رعایت شود از آنجایی که لاغر شدن یه مدت زمانی طول می کشد بهتر است در کنار محصولاتی چون گرده گل و عسل شوید رژیم غذایی هم رعایت شود از مصرف غذاهای با کالری بالا استفاده نشود سعی کنید وعده شام را حذف کنید.
ir
4 ماه پیش
برای افزایش رشد قدی در کودکان کدام محصولات را پیشنهاد می کنید؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بهتریم محصولات برای رشد قدی کودکان استفاده از گرده گل همراه با عسل یونجه هست زیرا گرده گل هر آنچه که بدن کودک برای رشد نیاز دارد را در خود جای داده است مننهی گرده گل برای کودکان بالای 6 سال مجاز هست که مصرف کنند.
ir
4 ماه پیش
مگه شیرینی ها منجر به چاقی نمی شند خب عسل هم شیرین هست منجر به چاقی می شود چطوری با عسل میشه لاغر کرد؟
پاسخ کارشناس:
با عرض سلام قند موجود در عسل کاملا طبیعی هست و آنزیم های بدن خود زنبور هست به همین دلیل مصرف آن هیچمشکلی نداره اما قند موجود در شیرینی ها و مواد شیرین دیگر کاملا مصنوعی و صنعتی هست که برای بدن بسیار مضره.
ir
4 ماه پیش
برای از بین بردن چربیهای شکم و پهلو چی تاثیر گذار هست و چه مدت زمانی طول میکشه تا شاهد از بین رفتن این چربیها باشم؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بهترین محصولات برای از بین بردن چربیها گرده گل هست زیرا با افزایش متابولیسم بدن باعث ایجاد حرارت در بدن و منجر به کاهش چربیها خواهد شد البته گرده گل هم اشتها آور و هم سرکوب کننده اشتها و چربی سوز است که بستگی به شیوه مصرف دارد برای لاغری باید بعد از غذا استفاده شود. بالای یک ماه شاهد تاثیرات خواهید بود ولی باید تا چندماه ادامه دهید.
ir
4 ماه پیش
سلام ببخشید من 38سال دارم وقتی عصبی میشم و هیجان فشارم بالا میره چکار کنم؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب نوع فشار خون شما سرد و عصبی هست سعی کنید از گرمیها بیشتر استفاده کنید از دمنوش های آرامبخش چون فرنجمشک ،سنب الطیب ،اسطوخودوس قبل خواب کمک بگیرید و برای کاهش مستقیم فشار خون از کپسول بره موم ،عسل بره موم و عسل بهارنارنج کمک بگیرید.
ir
5 ماه پیش
قصد باروری دارم ولی موفق نشدم طی مراجعاتی که به دکتر داشتم مشخص شد به دلیل چاقی و اضافه وزن چربی اطراف رحمم زیاده و مانع باروری شده الان قصد دارم لاغر کنم بنظرتون چی مفیده؟
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما متاسفانه چاقی و اضافه وزن بیش از حد مانع باروری می شود که توصیه می شود حتما وزن کاهش یابد بهترین راه استفاده از ترکیب عسل و دارچین به دلیل خواص چربی سوزی قبل خواب شب هست در کنار این مورد از بهترین محصولات چربی سوز استفاده کنید گرده گل همراه عسل شوید گزینه خوبی هستند ،ترکیب فنیل آنالین موجود در گرده گل هم باعث اشتها آوری می شود هم باعث چربی سوزی اگر گرده گل بعد از غذا میل شود باعث افزایش متابولسیم بدن شده و باعث سوخت و ساز چربی ها خواهد شد.
ir
5 ماه پیش
فرزند ۳ ساله ایی دارم که استخوان بندی خیلی ظریفی دارد و وزنش نسبت به هم سن و سال هاش خوب نبوده و کوچکتر هست چیکار کنم بچه چاق بشه و بر رشدش تاثیر مثبت بذاره؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب سعی کنید از نظر رژیم غذایی خوب تقویتشون کنید یه سری مواد غذایی چون شیر بادام با عسل یونجه شیرین کرده هر روز بخورند یا مصرف سه شیره یا مغریجات با عسل ،سویق کودکان به افزایش وزن کودک و در نتیجه رشد منتهی می شود در طب سنتی فراورده هایی چون گرده گل برای رشد کودکان بینظره منتهی برای کودکان بالای 6 سال ولی می توانید عسل ژل رویال تهیه کرده و هر روز صبح ناشتا نوک قاشق چایخوری زیر زبانش بذارید.
ir
6 ماه پیش
یه صورت ژنتیکی چاق هستم البته خیلی هم غذا نمیخورم مثلا صبحانه اصلا ناهار و شام هم کم ولی وزنم کم نمیکنم یعنی از لحاظ رژیم غذایی خوب هستم پیاده روی هم انجام می دهم ولی با اینحال خیلی وزن کم نمیکنم راهی هست که کمکم کنه نا امید شدم
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب عزیز همانطور که عرض کنید زمینه چاقی شما ربطی به تغذیه ندارد و ژنتیکی هست تنها راه این هست که سوخت و ساز بدن شما را افزایش داد ،استفاده از گرده گل بعد غذا منجر به افزایش متابولیسم بدن شده در نتیجه افزایش سوخت و ساز در طی مدت زمانی شاهد کاهش وزن خواهید بود بهتر است از عسل همراه دارچین قبل خواب استفاده کنید.
ir
7 ماه پیش
استفاده از کپسول ژل رویال جینسینگ برای چاقی منجر به چاق شدن صورت میشود یا کل بدن را هم چاق می کند من بدنم خوبه ولی می خواهم یکم صورتم بیشتر چاق بشه
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب کپسول ژل رویال جینسینگ با افزایش اشتها منجر به افزایش کل وزن بدن می شود برای چاقی صورت از سیب زمینی ،ماسک خیار و گلاب کمک بگیرید.
ir
7 ماه پیش
یک ماهی هست کلا اشتها ندارم حتی غذا میبینم یا بوی غذا می شنوم حالت تهوع پیدا میکنم چه چیزی اشتها را زیاد می کند؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب برای افزایش اشتها عرق بید مشک با عسل بهارنارنج ترکیب و روزی دو فنجان میل کنید حتی می توانید پوست خشک بهار نارنج را در یک لیتر آب بجوشانید صاف کرده و با عسل شیرین و میل کنید اما محصول خلی بهتر جهت افزایش اشتها استفاده از گرده گل هست، گرده گل به دلیل دارا بودن فنیل آنالین هم خاصیت اشتها آوری و هم خاصیت چربی سوزی دارد و استفاده از آن قبل غذا همراه با عسل بهارنارنج باعث افزایش اشتها می شود.
ir
7 ماه پیش
۴۲ سالمه ولی ۵۲ کیلو وزن دارم و خیلی لاغر هستم قصد افزایش وزن دارم هر چی استفاده می کنم چاق نمیشم راهنمایی کنیذ
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب علت اینکه هر چی مصرف می کنید چاق نمی شوید مشکل در جذب شما دارد برای نتیجه گیری باید از کپسول ژل رویال جینسینگ استفاده کنید این محصول نه تنها باعث افزایش انرژی مضاعف در بدن می شود بلکه با افزایش اشتها منجر به چاقی می شود در کنار این محصول از گرده گل همراه با عسل یونجه که چاق کنندست کمک بگیرید گرده گل دارای فنیل آنالین هست که باعث افزایش اشتها و حتی افزایش جذب می شود نکته خیلی مهم آن هست که در مصرف این محصولات برای چاقی باید صبور باشید و تداوم داشته باشید چون این محصولات برخلاف داروهایی که خیلی زود بدن را چاق می کند و زود هم اثرش از بین می رود دیرتر اثر کرده ولی ماندگاری دارد.
ir
7 ماه پیش
فرزند سه ساله ایی دارم که استخوان بندی خیلی ظریفی دارد و وزنش نسبت به هم سن و سالهاش خوب نیست و کوچکتره چکار کنم وزن بگیره و رشد کنه
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب سعی کنید از نظر رژیم غذایی خوب تقویتشون کنید یه سری مواد غذایی چون شیر بادام با عسل یونجه شیرین کرده هر روز بخورند یا مصرف سه شیره یا مغریجات با عسل. سویق کودکان به افزایش وزن کودک و در نتیجه رشد منتهی می شود در طب سنتی فراورده هایی چون گرده گل برای رشد کودکان بینظره منتهی برای کودکان بالای 6 سال ولی می توانید عسل ژل رویال تهیه کرده و هر روز صبح ناشتا نوک قاشق چایخوری زیر زبانش بذارید.
ir
8 ماه پیش
حدود ۱۰ کیلو اضافه وزن دارم به دکتر مراجعه کردم جهت کاهش وزنم قرص مت فورمین تجویز کرده خودم معمولا افت قند خون دارم زمانی که از این دارو استفاده می کنم حالت گیجی واسم ایجاد میشه راه درمان گیاهی کاهش وزن چیه
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بهترین محصولات در طب سنتی برای کاهش وزن گرده گل هست مصرف گرده گل بعد وعده غذایی منجر به افزایش متابولسیم بدن شده و باعث حذف چربیهای انباشته می شود منتهی چون افت قند خون دارید و این محصول هم کاهنده قند خون هست با دوز کم میل کنید و هرشب از عسل ترکیب با دارچین یا ترکیب عسل با سیر تا یکماه کمک بگیرید.
nl
2 سال پیش
اگه بخواهیم با عسل لاغر کنیم چه مدت زمانی باید استفاده شود و چند کیلو کاهش وزن خواهیم داشت
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب باید حدود 5 ماه استفاده شود چون این محصولات گیاهی هست و به مرور زمان باعث کاهش وزن می شود چند کیلو بستگی به شرایط بدنی فرد و رژیم غذایی و تحرک فرد هم بستگی دارد
nl
2 سال پیش
به غیر از عسل زنیان کدام دسته از عسل ها برای لاغری مناسب هستند
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بهترین محصولات برای لاغری گرده گل به دلیل بالا بردن متابولیسم بدن و خاصیت چربی سوزی و فیبر بالایی که دارد این محصول را می توانید با عسل شوید میل کنید
nl
2 سال پیش
کودک 6 ساله ایی دارم جهت تقویت بدنی و اینکه چاق و انرژی بگیره میتونم عسل ژل رویال و عسل بره موم بهش بدم استفاده کند البته سالم هست و مشکل خاصی ندارد
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما مشکلی ندارد فقط دوز مصرفی نسبت به بزرگسالان کمتر هست مثلا روزانه نصف قاشق چایخوری عسل ژل رویال و روزانه یک قاشق چایخوری یا مرباخوری عسل بره موم
ir
2 سال پیش
بجز عسل زنیان چه گیاهان دیگه ایی هست که باعث افزایش متابولیسم بشه و وزن را سریعتر کاهش دهد
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما مصرف گرده گل بعد غذا باعث افزایش متابولیسم بدن شده و خاصیت چربی سوزی دارد
ir
2 سال پیش
بنده خیلی خیلی لاغرم و قصد دارم افزایش وزن داشته باشم چه محصولی می تواند باعث افزایش وزن شود راهنمایی کنید
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما بهترین محصول برای شما کپسول ژل رویال جینسینگ همراه با عسل یونجه هست مصرف این کپسول قبل وعده غذایی باعث افزایش اشتها شده و به مرور زمان باعث افزایش وزن خواهد شد بهتر است از این محصول با شربت عسل یونجه که چاق کنندست میل شود در کنار این محصولات عسل مغزیجات توصیه می شود چون کالری و پروتیین بالایی دارد
ir
2 سال پیش
عسل زنیان کجا دارند سراغ گرفتم پیدا نکردم ایا میشه خود گیاهش را تهیه با عسل مخلوط و بخوریم
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما خود گیاه زنبان هم لاغر کنندست ترکیب با عسل منجر به لاغری می شود علاوه براین محصول از گرده گل هم کمک بگیرید استفاده از گرده گل بعد غذا باعث افزایش متابولیسم بدن شده و چربیهای انباشته شده را از بین می برد

نظر شما

کد امنیتی