پکیج ها
ورود
برگزیده ها راهنمای خرید

محصولات مرتبط

مشاهده همه >
20%

عسل جعفری

420,000 تومان
336,000 تومان

گرده گل

55,000 تومان
10%

پک درمان کم خونی

825,000 تومان
742,500 تومان

نظرات شما (29 نظر )

ir
2 ماه پیش
کم خونی مینور دارم به همین علت همیشه رنگ چهره ایی زرد دارم که خیلی باعث شده رو صورتم اثر منفی بذاره و حتی از جذابیت کم کنه حالتی مثل اینکه خیلی بیمار باشم ایا این نوع کم خونی هم درمان دارد؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب کم خونی مینور زمینه ژنتیک دارد که از مادر به فرزند منتقل شده و نیار به داروی خاصی ندارد آهن برای این دسته از بیماران مضر هست و فقط هنگام ازدواج احتیاط کنید که طرف مقابلتون هم اصلا نباید کم خونی مینور داشته باشد.
ir
2 ماه پیش
شرایط خون برای ازدواج به چه صورت هست چه شرایطی خونی باعث میشه دو فرد امکان ازدواج نداشته باشند؟
پاسخ کارشناس:
با عرض سلام معمولا انجام آزمایش خون برای پی بردن به احتمال کم خونی در افراد میباشد که اگر هر دونفر دارای تالاسمی باشند(تالاسِمی از بیماری‌های خاص و یکی از بیماری‌های ژنتیکی و یک اختلال خونی ارثی بوده که در آن، تعداد هموگلوبین‌ها و گلبول‌های قرمز در بدن فرد مبتلا به این بیماری از حالت نرمال کمتر است. هموگلوبین پروتئینی در گلبول‌های قرمز است که آن‌ها را قادر به حمل و انتقال اکسیژن می‌سازد) معمولا پزشک پیشنهاد ازدواج این دونفر را تایید نمیکند.
ir
2 ماه پیش
سلام
مدتی قبل من بخاطر اینکه معده درد داشتم رفتم پیش دکتر وگفتن معده ت عفونت کرده ومیکروب داره ، وچندتا آزمایش واسم نوشت و رفتم آزمایش دادم گفت کم خونی و کمبود ویتامین د۳ داری
میخواستم بدونم ،کم خونی رو اشتها و لاغری آدمم تاثیر میزاره یانه
افسرده شدم
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب مشکل لاغری و بی اشتهایی شما از کم خونی نیست هر چند کم خونی هم عوارض خاص خودش را دارد ولی مشکلات کاهش وزن و کاهش اشتها از مشکل میکروب معده منشا می گیرد میکروب معده یا همان هلیکوباکتر با تغییر در ترشح اسید باعث کاهش جذب مواد غذایی حتی کلسیم و آهن می شود که از عوارض این نوع مشکل هست این موضوع با از بین رفتن میکروب برطرف خواهد شد منتهی ممکن است تا مدتی بعد درمان ادامه داشته باشد شما برای نابودی میکروب معده در کنار داروهای شیمیایی از کپسول بره موم ،عسل بره موم و عسل مریم گلی کمک بگیرید محصولات بره موم خواص ضد میکروبی و آنتی بیوتیکی قوی دارند که حتی باعث تاثیر گذاری بیشتر آنتی بیوتیک های شیمیایی می شوند با عسل مریم گلی هم جهت تسریع در فرایند بهبودی عسل درمانی انجام می شود.
ir
3 ماه پیش
ایا حساسیت به قرص کلسیم منجر به فقراهن در مردان میشه؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب کلا کلسیم منجر به فقر آهن می شود به همین دلیل هست که مواد لبنی نباید همراه با غذاهای آهن دار مصرف شود زیرا مانع جذب کلسیم می شود و حساسیت به قرص کلسیم ارتباطی با فقر آهن ندارد .کلسیم برای بدن نیز مفید هست ولی باعث کاهش جذب آهن می شود.
ir
4 ماه پیش
من خودم غلظت خون دارم و همسرم کم خونی شدید ناشی از فقر آهن چی استفاده کنیم که به بهبودیمون کمک کند گیاهی باشد؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب برای غلظت خون بهترین محصول کپسول بره موم و عسل بره موم هست زیرا حالت رقیق کنندگی دارد و مصرف آن در یک الی دو نوبت منجر به رفع غلظت خون خواهد شد برای کم خونی شدید ناشی از فقر آهن از گرده گل همراه با عسل کنار یا جعفری یا یونجه کمک بگیرید .گرده گل هموگلیبن بالایی دارد که میزان آهن در خون را افزایش می دهد عسل های معرفی شده هم علاوه بر آن که تک گل مختص کم خونی هستند به دلیل دارا بودن هموگلبین بالا باعث افزیش آهن در خون می شود.
ir
5 ماه پیش
بهترین محصولات گیاهی که برای درمان کم خونی موثر باشد چیست؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب موادی که برای کم خونی مناسب باشد زیاد هست سعی کنید در رژیم غذایی خود از اسفناج ،برگ چغندر ،جگر ،ماهی سالمون ،لولبیا قرمز ،بادام هندی ،پسته ،را قرار دهید این مواد به رفع کم خونی کمک می کند. در کنار این موارد بهترین محصول در طب سنتی برای رفع کم خونی چه اقایان چه خانم ها گرده گل همراه با عسل جعفری هست .گرده گل هموگلبین بالایی دارد که باعث افزایش آهن خون می شود و در رفع کم خونی بسیار تاثیر گذار هست که این گرده گل باید با عسل هایی که برای کم خونی مناسب هستند چون عسل جعفری ،کنار و یونجه میل شود .در کنار این محصول از عسل ژل رویال می توانید کمک بگیرید زیرا این ماده ویتامین ب 12 دارد که به مدت یکسال در کبد ذخیره شده و فرد را از کم خونی محافظت می کند.
ir
6 ماه پیش
بیماری داریم چند سال هست قطع نخاع شده از لحاظ بدنی خیلی ضعیف و کم خونی هم داره چی برای هر دو مشکلش مفید هست البته یبوست هم دارد
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بهترین محصولات برای بیمار گرده گل هست با عسل کنار ،گرده گل بمب انرژی نام دارد بخاطر انواع ویتامین ها ،مواد معدنی و پروتیینها از طرفی فیبر بالایی دارد و همچنین حرکت روده را تند کرده که برای یبوست هم خیلی عالی هست ،هموگلبین بالایی دارد که برای کم خونی نیز تاثیر گذار خواهد بود برای تقویت بدنی از عسل ژل رویال هم می توانید کمک بگیرید.
de
6 ماه پیش
سلام ایا کم خونی در مردان عوارض جنسی مثل اختلال در نعوظ هم میشه
پاسخ کارشناس:
با عرض سلام بله متاسفانه در شرایطی که فرد دچارکم خونی باشد به دلیل کاهش خون رسانی به آلت جنسی باعث اختلال نعوظ در آقایان و کاهش قدرت جنسی در آنها می شود. سطح تستوسترون در مردهایی که دچار کم خونی هستند به طور معنی داری پایین تر از مردان سالم است.
ir
6 ماه پیش
افرادی که کم خونی دارند بهتره از چه چیزهایی استفاده نکنند تا این کم کم خونی بیشتر نشود؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب زیاده روی در مصرف لبنیات بالاخص همراه با غذاهای آهن دار موجب کم خونی می شود ،مصرف چای و قهوه ،استفاده نکردن از میوه های تازه ، استفاده بیش از حد از سویا.
ir
6 ماه پیش
سلام ممنون از مطالب مفیدتون .برای درمان کم خونی ژل رویال بهتره یا گرده گل ؟آیا مصرف روزانه عسل در برطرف شدن کم خونی هم میتونه موثر باشد
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب گرده گل برای کم خونی های ناشی از فقر آهن بسیار تاثیر گذار خواهد بود زیرا هموگلبین بالایی دارد، عسل ژل رویال برای افرادی که با فقر ویتامین ب 12 منجر به کم خونی شده اند به دلیل دارا بودن این نوع ویتامین بسیار تاثیر گذار خواهد بود .عسل هم باعث افزایش هموگلبین موجود در خون شده و به رفع کم خونی کمک زیادی خواهد کرد بعضی عسل ها چون یونجه ،جعفری ،کنار عسل های تک گل هستند که به طور ویژه مختص کم خونی هستند.
ir
6 ماه پیش
امکان درمان کم خونی در خانمها با توجه به شرایط عادات ماهانه وجود دارد؟ بنده کمخونی دارم و به همین خاطر همیشه کسل خسته و به سختی کارهای روزمره انجام میدم و حتی صورت رنگ پریده شده
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بله امکان درمان قطعی وجود دارد ولی چون خانم ها عادت ماهانه دارند بهتر است گرده گل با عسل کنار را که هموگلبین بالایی دارد را در رژیم غذایی خودشون جای دهند تا با فقر آهن مواجه نشوند.
ir
7 ماه پیش
مدتی به دلیل کم خونی ناشی از فقر آهن با ریزش موی شدید دچار شدم اگر بخواهم موهای ریخته مجدد رشد کند و برگردد باید چیکار کنم چی استفاده کنم؟
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما در درجه اول باید فقر آهن جبران شود چون مجدد باعث ریزش مو می شود محصولاتی که می تواند کم خونی فقر آهن در بدنتون را جبران کند استفاده از گرده گل همراه با عسل کنار و عسل ژل رویال هست این محصولات هم برطرف کننده کم خونی هم باعث تقویت موی سر خواهند شد.
ir
7 ماه پیش
مصرف روزانه عسل می تواند کم خونی را برطرف کند و بهترین نوع عسل کدامه؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب عسل به دلیل داشتن آهن ،مس ،منگنز تاثیر زیادی در افزایش هموگلبین خون دارد و باعث افزایش آهن موجود در خون می شود از بهترین ها عسل ها برای کم خونی می توان به عسل یونجه ،جعفری و کنار اشاره کرد.
ir
7 ماه پیش
بنده کم خونی دارم و زیاد از قرص های آهن ایرانی استفاده می کنم ایا مصرف زیاد آهن برای کبد مضر هست
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما استفاده زیاد از قرص آهن سم محسوب می شود که احتمال آسیب کبدی نیز وجود دارد ولی اگر بر حسب تشخیص پزشک و دوزی باشد که معرفی می کنند موردی ندارد افراد کم خون ناشی از فقر آهن با استفاده از مواد گیاهی هم می تواند به رفع این مشکل کمک کنند استفاده از محصولی از زنبور عسل به دلیل دارا بودن هموگلبین بالا باعث افزایش آهن موجود در خون شده و برای رفع کم خونی بسیار تاثیر گذار هست بهتر است گرده گل همراه با عسل کنار یا جعفری که مناسب کم خونی هست به صورت شربت مصرف شود این محصولات گیاهی بوده و افراد برای نتیجه گیبری باید صبور باشند زیرا به مرور زمان شاهد اثرات خواهند بود.
کم خونی ناشی از فقر ویتامین b12 دارم البته آزمایش خون دادم متوجه این کمبود شدم که مدام سردرد دارم دکترم ویتامین ب ۱۲ تجویز کرده با اینحال می تونم از ترکیبات گیاهی که حاوی این نوع ویتامین هست استفاده کنم میزان دوز مصرفی زیاد شود مشکل ساز نمی شود
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب استفاده از غذاها و میوه هایی که باعث افزایش این نوع ویتامین شود ضرری نخواهد داشت حتی در کنار مصرف داروی ویتامین ب 12 می توانید از عسل ژل رویال کمک بگیرید این نوع ویتامین به مدت یکسال در کبد ذخیره شده و فرد را از کم خونی محافظت می کند.
ir
7 ماه پیش
سلام مشکل خونی شدید دارم بهترین راه حل غیر شیمیایی چیست؟؟؟
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما کم خونی علل متفاوتی داد ولی به طور کلی بهترین موارد برای رفع کم خونی استفاده از اسفناج ،شیره توت ،انگور، خرما ،هر سه شیره را مخلوط کرده داخل ظرف شیشه ای هر 8 ساعت یک قاشق مرباخوری میل کنید در کنار این موارد گرده گل با عسل یونجه یا جعفری توصیه می شود گرده گل هموگلبین بالایی دارد که باعث افزایش آهن موجود در خون می شود عسل جعفری یا یونجه هم مختص کم خونی هست عسل ژل رویال توصیه دیگست که مصرفش توصیه می شود.
ir
8 ماه پیش
دو ماه کم خونی شدید دارم معمولا ریزش مو سیاهی زیر چشم و ریزش مو و بیشترین چیزی که ازارم می دهد خستگی بیش از حد هست چکار کنم برطرف شود
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما کم خونی مسلما با عوارضی همراه هست و زندگی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد در درجه اول باید از مواد غذایی استفاده کنید که آهن داشته و در رفع کم خونی تاثیر گذار باشدمثل اسفناج ،جگر ،لوبیا قرمز ،ماهی سالمون ،گل کلم ،آب پرتقال غنی شده .و مغزیجاتی چون پسته ،تخم آفتابگردان در کنار این مواد غذایی از گرده گل با عسل جعفری و عسل ژل رویال کمک بگیرید .حتی برای رفع کم خونی یک عدد سیب قرمز را رنده کرده یک قاشق غذاخوری عرق بیدمشک یک قاشق غذاخوری عسل ترجیحا جعفری اضافه کرده و میل کنید برای کم خونی مناسب هست.
ir
8 ماه پیش
دخترم ۱۵ سال داره هم مبتلا به کم خونی فقر آهن هست و هم کم خونی تالاسمی مینور ایا محصولی یا چیزی هست که برای دخترم مناسب باشد
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب تالاسمی مینور نوعی بیماری ژنتیک هست که از مادر به فرزند منتقل میشه و درمان خاصی ندارد ولی چون کم خونی فقر اهن دارد از سبزیجات سبز رنگ استفاده کنند عسل ژل رویال هم میتونه تاثیرگذار باشه.
ir
8 ماه پیش
چند سالی هست زخم روده دارم که هفته ایی حداقل دوبار خونریزی را دارم این باعث شده خیلی ضعیف لاغر و کم خون بشم البته دکتر برام قرص آهن هم تجویز کرده برای ضعف بدن جبران کم خونی بهتره چه داروی گیاهی استفاده کنم
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب شما در درجه اول باید کاری کنید تا علائمتون خاموش شود و دیگر خونریزی نداشته باشید بهترین محصولاتی که نه تنها منجر به خاموشی علائم می شود بلکه باعث برطرف شدن التهابات نیز خواهد شد مصرف کپسول بره موم، عسل بره موم و عسل کنار هست با مصرف این محصولات حتی در ظرف یک الی دو هفته شاهد قطع خونریزی خواهید بود و با مصرف مداوم و رعایت رژیم غذایی این خاموشی ماندگار و کم خونی شما جبران خواهد شد البته عسل به دلیل دارا بودن آهن مس و منگنز منجر به افزایش هموگلبین موجود در خون می شود و باعث جبران کم خونی می گردد.
ir
9 ماه پیش
سلام
من کم خونی فقر آهن دارم
درمان قطعی داره ؟!
وبرای بهبود چکار کنم
پاسخ کارشناس:
سلا م و درود محصولات تاثیرگذار برای این مشکل عسل ژل رویال و عسل جعفری و گرده گل هستند که باید در دوره حداقل 6 ماهه مصرف بشن تا نتیجه مطلوب حاصل بشه.

نظر شما

کد امنیتی