پکیج ها
ورود
برگزیده ها راهنمای خرید

محصولات مرتبط

مشاهده همه >
7%

کپسول بره موم

255,000 تومان
237,000 تومان
20%

عسل یونجه

420,000 تومان
336,000 تومان

گرده گل

55,000 تومان
10%

پک درمان ام اس

1,080,000 تومان
972,000 تومان

نظرات شما (50 نظر )

ir
1 ماه پیش
برای رهایی از مشکلات افسردگی و استرس بیماری ام اس چی خوبه؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب سعی کنید از داروهای اعصاب و آرامبخش استفاده نکنید چون این داروها قطعا عوارض خواهند داشت بهتر است برای رهایی از افسردگی و استرس از دمنوش های آرامبخش همراه با عسل ترجیحا یونجه و بهارنارنج که مقوی مغز و اعصاب هستند استفاده کنید دمنوش های آرامبخش عبارتند از سنب الطیب ،اسطوخودوس ،گل گاو زبان فرنجشمک و در کنار این موارد از عسل ژل رویال کمک بگیرید این محصول نه تنها برای بهبودی ام اس مفید و باعث بازسازی میلین می شود بلکه برای برای انواع مشکلات مغزو اعصاب دیگه چون افسردگی و استرس مناسب و آرامبخش خواهد بود.
ir
2 ماه پیش
سلام.30 سالمه.حدود یک سال و نیم پیش بعد زدن واکسن کرونا دز یک پاهام تا زانو به مدت یک ماه بیحس شد و احساس گز گز داشت بعد چشم سمت راستم دچار دوبینی شد و تعادل در راه رفتنم نداشتم و خستگی شدید و بیحالی داشتم.به پزشک مغز و اعصاب مراجعه کردم سه روز کورتون تراپی تجویز کردن که دوبینیم رفع شد.ام ار ای مغز دادم چند تا پلاک داشتم.سال بعد دوباره ام ار ای اما پلاک از بین رفته بود.دارویی مصرف نمیکنم .پزشک دقیق نگفتن که ام اس هست یا نه.الان گاهی پشت گوشم تیر میکشه سوزن سوزن میشه بیشتر سمت راست.و دست چپم و گردنم دچار گرفتگی و درد میشه .
پاسخ کارشناس:
با عرض سلام بهتر هست که از نظر پزشکی بیشتر پیگیری کنید ولی محصولاتی که میتونید استفاده کنید و موثر باشه برای شرایط شما عسل ژل رویال هست که باعث تقویت و ترمیم بافت های عصبی میشه و کپسول بره موم که برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مناسب هست.
ir
3 ماه پیش
سلام وقت بخير ببخشيد من خيلي وقته كه سمت خارجيه رون پاي راستم مور مور و گز گز داره و به تازگي كف پاهام و ساق دستم هم مور مور ميكنه كه البته كف پاهام گاهى شدتش زياد ميشه و گاهى خوب ميشه و بعضي وقتا هم گوشم صوت ميكشه و صداي تق تق ميده و گاهي اوقات سردرد هم ميشم
ميخواسم بدونم ايا اينا علائم ام اس هست؟
ممنون ميشم پاسخ بديد
پاسخ کارشناس:
با عرض سلام تشخیص بیماری ام اس توسط علائم اولیه آن انجام می‌شود که عبارت‌اند از: تاری دید و دوبینی، سرگیجه و عدم تعادل و اختلال در راه رفتن، اسپاسم عضلانی یا دردهای شدید و بی‌دلیل عضله، بی حسی و خواب‌رفتگی و ضعف عضلات، احساس خستگی، تشنج، سردرد، ریزش مو و خارش، اختلالات کارکرد جنسی، دستگاه گوارش و مثانه، اختلالات احساسی و شناختی و ... برای بررسی بهتر و بیشتر حتما به پزشک مراجعه کنید.
ir
4 ماه پیش
سلام من ام اس حاد دارم تقریبا نه ماه ژل رویال و عسل استفاده کردم خیلی حالم خوب بود بعد استفاده رو ترک کردم شدیدا اسپاسم عضلات در پاها رو دارم و گرده گل رو هم به دلیل معده درد هنگام استفاده ترک کردم و از امروز دوباره همشون شروع میکنم و ممنونم از مطالب کامل و واقعا مفیدتون
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب عسل ژل رویال برای بیماران ام اس فوق العاده هست زیرا هم استیل کولین دارد که باعث انتقال پیامهای عصبی میشه هم به مرور زمان باعث بازسازی غلاف میلین می شود و دارای ویتامین دی هست نوعی ویتامین ضروری برای بیماران ام اس .گرده گل را هم با شربت عسل یونجه که مقوی مغزو اعصاب هست مصرف کنید تا مشکلی برای معده ایجاد نشود از شما دوست عزیز تشکر می کنیم و آرزوی سلامتی و درمان برای شما داریم.
ir
4 ماه پیش
برای ام اس عسل ژل رویال بهتر هست یا پودر ژل رویال و باید تا اخر عمر مثل داروهای شیمیایی مصرف شود؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب عسل ژل رویال توصیه می شود زیرا به دلیل وجود عسل جذب ژل رویال بهتر صورت می گیرد و از طرفی مزه خوشایندی دارد بعد مصرف چندین دوره بهتر است استراحت صورت بگیرد مثل داروهای شیمیایی نیازی نیست تا اخر عمر مصرف شود ولی 6 ماه استفاده توصیه می شود.
ir
5 ماه پیش
شخصیت زود رنج و حساسی دارم از طرفی جدیدا هم دچار ام اس شدم چیکار کنم از استرس هام کم کنم؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب استرس و ناراحتی اصلا برای بیماران ام اس خوب نیست و حتی امکان تشدید علائم را در پی خواهد داشت سعی کنید برای آرامش از عسل ژل رویال کمک بگیرید این محصول به مرور زمان باعث بازسازی میلین می شود و به دلیل وجود استیل کولین برای بیماران ام اس خیلی سودمند خواهد بود از عسل بهارنارنج هم برای آرامبخشی می توانید کمک بگیرید.
ir
5 ماه پیش
برای درمان ام اس کدام عسل خیلی عالیه؟
پاسخ کارشناس:
با عرض سلام هنوز در علم پزشکی برای ام اس درمان قطعی وجود ندارد ولی با رعایت یک سری دستورات و پرهیزات غذایی میشه این بیماری رو منترل کرد بهترین عسل ها برای این بیماری می توان به عسل ژل رویال و عسل یونجه اشاره کرد.
5 ماه پیش
سلام خسته نباشید...الان مدتیه که کف پاهام گز گز میکنن و حتی مواقعی از خواب میپرم. سوزن سوزن شدن کف پام حتی تا چند روزم طول میکشه.
پاسخ کارشناس:
درود برشما علائم اولیه بیماری ام اس غالبا شامل مشکلات بینایی،سوزن سوزن شدن و بی‌حسی اندام‌ها،درد و اسپاسم،ضعف یا خستگی،مشکلات تعادل یا سرگیجه،مشکلات مثانه،اختلال عملکرد جنسی،مشکلات شناختی و... اگر اغلب این علائم رو دارین حتما به پزشک مراجعه کنید.
ir
5 ماه پیش
سلام
من ۲۱ سالمه
از وقتی یادمه شبا موقع خواب ساق پام درد داشته تقریباسه چهار سال میشه
دلم میخاد ی چیز سنگین بزارم رو پام یا ماساژ بدم تا کمتر شه دردش
عادت ماهانمم خیلی بده
هر چن ماه یبار بهم میریزه نظمش و میبینی تو ی ماه هر دو روز یبار پریود میشم خوب میشم دو روز بعد میشم باز
علتش چی میتونه باشه خیلی میترسم برم دکتر
پاسخ کارشناس:
درودبرشما بهم ریختگی عادت ماهانه دلایل زیادی داره ممکنه براثر تنبلی تخمدان،کیست تخمدان و ... باشه.حتما به دکتر مرتبط مراجعه کنید.درد ساق پا نیز ممکنه به خاطر روماتیسم باشه در هر صورت این علائم رو جدی بگیرید و به خاطر ترس از پزشک رفتن پشت گوش نندازید.
پاسخ ها:
ir
2 ماه پیش
سلام ، فیبرومیالژی داری
0
0
ir
5 ماه پیش
سلام ممنون از مطالب خوبتون
همسر من چند روزه که در قسمت پای چپ و پهلوی چپ یه حالت بی حسی توی پوستش داره آیا ممکنه علائم ام اس باشه؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب احتمالش خیلی کم هست ولی با اینحال برای اطمینان بیشتر به دکتر مغزو اعصاب مراجعه کنید.
ir
6 ماه پیش
یه سالی هست ام اس دارم پلاک تو قسمت گردن و سرم هست مشکل خاصی نداشتم ولی چند روز پیش یه مارجرایی استرسی بهم وارد شده به درستی نمیتونم راه برم کمک کنید
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما یکی از بدترین ها برای بیماران ام اس حرص و استرس هست که حتما باید کنترل کنند، بهترین محصولاتی که برای بیماران ام اس کمک کننده هست شامل کپسول بره موم بدلیل اینکه تعدیل کننده سیستم ایمنی بدن هست عسل ژل رویال چون قدرت بازسازی میلین دارد و همچنین استبل کولین دارد که به انتقال پیامای عصبی نیز کمک می کند در کنار این محصولات از گرده گل همراه با عسل یونجه که مقوی مغزو اعصاب هست کمک بگیرید گرده گل سرشار از انواع ویتامین هایی هست که برای بیماران ام اس نیاز است.
ir
6 ماه پیش
سلام من مبتلا به بیماری ام اس هستم و آمپول سینووکس میزنم مشکلم کندبودن درکارونداشتن تعادل در راه رفتنه آیا راهی برای بهبودبیماری هست؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بیماری ام اس نوعی بیماری التهابی خود ایمن هست و بهترین محصولات که به شما کمک می کند کپسول بره موم هست زیرا تعدیل کننده سیستم ایمنی بدن هست و عملکرد اشتباه سیستم ایمنی بدن را اصلاح می کند محصول دیگه عسل ژل رویال هست این محصول استیل کولین دارد که باعث انتقال پیامهای عصبی در بدن می شود و به مرور زمان باعث بازسازی غلاف میلین می شود از گرده گل و عسل یونجه هم برای بهبودی سریعتر استفاده کنید.
ir
6 ماه پیش
سلام من خانومی ۳۲ ساله هستم چند ساله مور مور و گز گز رست و پاها دارم سرگیجه و سر درد و پاهام خيلي درد میکنه مدتیه احساس بی حسی در پاها و سرانگشت دست دارم. و پاهام خيلي درد میکنه احساس ضعف و خستگی و در. کو پاهام دارم از ران تا پایین پد اصلاونمیتونم زیا.د راه برم یا رو پاهام وایستم دوبینی دارم و بعصی وقتها تار میبینم راهنماییم کنید هسته شدم احساس میکنم میخوام فلج بشم.
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب علائمی که شما ذکر کردین جزء علائم اولیه بیماری ام اس هست ولی برای اطمینان بیشتر حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید و آزمایش های لازم رو انجام بدین.
ir
6 ماه پیش
سلام .من چند مورد از علایم ام اس رو دارم باید چجوری بفهمم که این بیماری رو دارم یا نه چه دکتری مراجعه کنم ؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب باید به دکتر مغزو اعصاب مراجعه و با انجام آزمایش ام آر آی متوجه وجود این نوع بیماری خواهید شد.
ir
6 ماه پیش
چه افرادی بیشتر در معرض ام اس هستند و ایا این موضوع ارثی هست مثلا دخترخالم ام اس دارد احتمال اینکه ما هم دچار بشیم هست؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب افرادی که بیشتر تحت تنش استرس ها و فشار های روحی روانی هستند ،افرادی که با فقر ویتامین دی روبه رو هستند در معرض این بیماری قرار دارند ولی موضوع وراثت در مورد ام اس ثابت نشده هست.
de
7 ماه پیش
سلام دوبینی یا تاری دید که علامت ام اس باشد چگونه است؟
من جلوی چشمم تار میشه وقتی به چیزی زل میزنم که با پلک زدن درست میشه. اینم میتونه نشانه ش باشه؟
پاسخ کارشناس:
با عرض سلام برای تشخیص اینکه آیا دوبینی شما از علائم اولیه ام اس هست یا خیر فقط از تغییر انجام آزمایش توسط پزشک متخصص قابل تشخیص هست.
ir
7 ماه پیش
علت ایجاد لکه های داخل مغز از چی هست نشان دهنده نوعی بیماری خاصی هست و ایا باید درمان شود؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب لکه در مغز علل متفاوتی دارد و میتونه به دلیل وجود بیماری هایی چون میگرن ،ام اس ،فشار خون و حتی سرطان ها باشد مسلما اگر وجود این لکه ها به بیماری خاصی بر می گردد باید درمان شود.
ir
7 ماه پیش
چندین ساله دچار بیماری خفیف ام اس هستم و اولین علامتم با تاری دید شروع شد از زمانی که داخل بیمارستان بستری شدم ودارو تزریق میکردم دیگه علائم ام اس ندارم و خوبم البته دو سری دارهام تغییر کرده اول تزریقی زیفرون بود ولی در حال حاضر خوراکی ولی گاهی داروهام یادم میره مصرف کنم ولی با اینحال مشکلی ندارم بنظرتون میتونم کلا دیگه داروی شیمیایی مصرف نکنم
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب از اینکه حالتون خوب هست وخدا را شکر مشکلی ندارید بی نهایت خرسندیم ولی نکته ایی که مهم هست کاهش علائم بیماری شما به معنی درمان قطعی نیست و بهتر است از داروهاتون سر وقت استفاده کنید و قطع خود سرانه داروها عوارضی ممکنه در آینده به دنبال داشته باشد در کنار داروهای شیمیایی می توانید از عسل ژل رویال هم استفاده کنید.
ir
7 ماه پیش
سلام خسته نباشید بیماری داریم که علاوه بر بیماری ام اس دچار سرطان شده است ایا شیمی درمانی بر درمان ام اس خللی وارد می کند ؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب خب بیماری ام اس نوعی بیماری خود ایمن هست که داروهای تجویز شده سرکوب کننده سیستم ایمنی هستند و در مقابل آن بیماری سرطان که سیستم ایمنی بدن باید تقویت شود در مورد تداخل داروها باید با پزشک معالجتون مشورت کنید. ولی از محصولات طبیعی چیزی که برای هر دوبیماری مناسب هست ژل رویال و گرده گل هست.البته اگر سرطان سینه هورمون مثبت باشند ژل رویال منع مصرف داره.

نظر شما

کد امنیتی