پکیج ها
ورود
برگزیده ها راهنمای خرید

محصولات مرتبط

نظرات شما (26 نظر )

ir
2 ماه پیش
سلام من مادرم ۸۵ سالشه الان چهار ساله که آلزایمر دار داره بعد از ظهر که میشه کلا اعصابش خرابه همراه با بدن درد.مدام ناله میکنه البته دیابتم داره به نظر شما ما چکار کنیم راهنمایی بفرمائید تشکر میکنم
پاسخ کارشناس:
با عرض سلام ب توجه به اینکه مادرتون دیابت هم دارن میتونید از گرده گل و کپسول بره موم استفاده کنید که برای مشکل دیابت هم مفیده و باعث میشه کنترل بشه.
ir
5 ماه پیش
بیمارم 78 سالش هست و دو سالی هست آلزایمر مبتلا شده پزشک برای ایشان ممانتین و دونپزیل تجویز کرده ولی بداخلاقی می کنه و اصلا با دارووهای شیمیایی سازگار نیست راه درمانی گیاهی نیست که خوشمزه باشد تا علاوه بر تاثیر بر آلزایمر بیمار استفاده کنند؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب در طب سنتی آلزایمر نتیجه سردی مغز هست به همین دلیل برای گرم نگه داشتن مغز توصیه می شود در محیط خانه اسفند دود شود محصولاتی که برای این دسته از بیماران مفید هست عسل ژل رویال هست این ماده دارای استیل کولین هست که باعث انتقال پیام های عصبی می شود همچنین قدرت بازسازی رشته های عصبی را نیز دارد در کنار این محصول گرده گل با عسل یونجه میل شود کافی بودن ویتامین ها و مناسب بودن رژیم غذایی در این دسته از بیماران اهمیت ویژه ایی دارد و گرده گل منبع انواع ویتامین ها هست که می تواند این نوع فقدان را در بدن این افراد جبران کند بهتر است با عسل یونجه که مقوی مغزو اعصاب هست میل شود این نوع عسل دارای آنتی اکسیدان های قوی هستند که از پیشروی بیماری جلوگیری می کنند.
برای تقویت هوش و حافظه کودکان و اینکه از بچگی تیز هوش شوند چه موادی باید استفاده شود؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب مصرف محصولات گیاهی بالاخص فراورده های زنبور عسل بستگی به سن کودکان دارد و لی اگه کودکی بالای دو سال باشد و شما تصمیم برای تقویت هوش و حافظه دارید از عسل ژل رویال و برای کودکان بالای 6 سال حتی از گرده گل هم می توان استفاده کرد البته ناگفته نماند که دوز مصرفی محصولات برای کودکان با بزرگسالان متفاوت خواهد بود در دستور کار عسل یونجه را هم می توانید به کودکان بالای 2 سال جهت تقویت هوش و حافظه بدهید.
ir
6 ماه پیش
سلام ببخشید من یه مدتیه بسیار بی انرژی و افسرده شده ام یعنی عملا همش ناراحتم و حتی حوصله انجام کار های کوچک را هم ندارم میخواستم بدونم شما چه محصولیو به من پیشنهاد میکنید که لطفا باعث افزایش اشتها نشود
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بهترین محصولات برای شما گرده گل همراه با عسل شوید هست .گرده گل سرشار از انواع ویتامین ها ،مواد معدنی و پروتیین ها هست که بمب انرژی نام دارد هم کاهش دهنده اشتها هم افزایش دهنده اشتها است بهتر است برای نتیجه گیری بهتر با شربت عسل میل شود.
ir
6 ماه پیش
سلام ‌تقر‌یبا‌90%کشش
‌حا‌فظه‌ام‌از‌د
ست‌رفته‌چه‌کنم‌ 63 سال سن دارم هم حافظه بلند مدت هم حافظه کوتاه مدتم درگیر شده است
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب بهترین محصولاتی که می تواند به شما کمک کند شامل عسل ژل رویال هست این محصول استیل کولین دارد که باعث انتقال پیامهای عصبی می شود از طرفی تاثیر پذیری خوبی بر قدرت هوش و حافظه دارد و 1200 مقاله دانشگاهی خارج از کشور در مورد تاثیرات این محصول بر حافظه نوشته شده است گرده گل با عسل یونجه هم چون مقوی مغزو اعصاب هست در کنار ژل رویال توصیه می شود.
ir
6 ماه پیش
مادرم دوسالی هست دچار آلزایمر شدید شده که دارو استفاده می کنه ریواستگمن الان دو ماهی هست خیلی خیلی کم ادرار میکنه مشکل از کجاست و راه درمانی دارد؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب سعی کنید مایعات زیاد بهشون بدید استفاده کنند و احتمال دارد به دلیل مصرف ناکافی مایعات باشد اگر با اینحال ادامه دار بود به پزشک مراجعه کنید.
ir
7 ماه پیش
مادرم 70 سال سن داره و جدیدن متوجه شدم آلزایمر مبتلا شده خیلی پرخاشگر و عصبی و حتی بعضی شبها افسرده ایا با عسل می توان به بهبودیشون کمک کنیم؟
پاسخ کارشناس:
سلام وعرض ادب عسل دارای هورمون تریپتوفان هست که باعث ترشح هورمون شادی سروتونین می شود به همین دلیل مصرف روزانه عسل برای مشکلات اعصاب از جمله پرخاشگری و حتی افسردگی توصیه می شود که بهترین نوع عسل یونجه یا بهارنارنج هست. در کنار این موارد عسل ژل رویال نه تنها می توانید برای مشکل افسردگی کمک بگیرید بلکه تقویت کننده هوش و حافظه بوده و به بازسازی سلول های عصبی کمک می کندمصرف گرده گل هم به دلیل دارا بودن انواع ویتامینها و مواد معدنی نیز توصیه می شود.
ir
7 ماه پیش
در خانواده مادرم دچار الزایمر شده ایا این احتمال وجود داره که منم در آینده مبتلا بشم و راه پیشگیری چیست؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب معمولا یه سری عوامل باعث ایجاد آلزایمر زودرس می شود مثل سبک زندگی اشتباه ،استفاده از دخانیات ،نداشتن فعالیت فیزیکی ،مطالعه نکردن و مغز را به کار نگرفتن ،رژیم غذایی نامناسب که بر روی این موارد می توان کنترل داشت ولی در بعضی مواقع که اصلا خود مانقشی نداریم از جمله ژنتیک و سابقه خانوادگی می توان اشاره کرد در هر صورت علاوه بر نکاتی که گفته شد سعی کنید برای تقویت هوش و حافظه خود از عسل ژل رویال کمک بگیرید زیرا استیل کولین دارد و باعث انتقال پیامهای عصبی می شود.
ir
7 ماه پیش
اگر شخصی مشکوک به آلزایمر شد به چه دکتری مراجعه کند؟
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بر شما دکتر مغزو اعصاب یا دکتر روان پزشک
ir
7 ماه پیش
بنده فراموشی همراه با افسردگی و بی حوصلگی دارم از لحاظ بدنی هم خیلی صعیفم و باید موارد را یادداشت کنم تا از یادم نره توصیه ایی دارید
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب مغزیجات غذای مغز هست سعی کنید مغزیجات تهیه و بهترین محصول عسل مغز هست زیرا عسل جذب مغزیجات را بالا می برد و هم تقویت کننده بدن هست دمنوش مرزنجوش روزی یک فنجان با عسل یونجه شیرین و میل شود در کنار این موارد از عسل ژل رویال کمک بگیرید ژل رویال غذای ملکه زنبور هست که تاثیر بسزایی در قدرت هوش و حافظه دارد.
ir
7 ماه پیش
۲ ساله مبتلا به دیابت نوع دو هستم ایا دیابت احتمال آلزایمر را افزایش می دهد؟
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب افرادی که مبتلا به دیابت نوع دو هستند بیشتر در معرض خطر آلزایمر قرار دارند ولی برخی از داروهایی که برای دیابت نوع 2 تجویز نی شود از عملکرد مغزی حفاظت می کند.
ir
8 ماه پیش
با سلام
ایا فرد مسن که الزایمر دارد به یکباره قرصهای مربوطه را قطع کند منجرب مرگ میشود
پاسخ کارشناس:
با عرض سلام خیر بیماری آلزایمر جزء بیماریهایی نیست که منجر به مرگ افراد بشود ولی قطع استفاده از داروهای شیمیایی که پزشک تجویز کرده بدون دستور پزشک کار مناسبی نیست و حتما باید تحت نظر پزشک باشد وگرنه مراحل درمان به خوبی انجام نمیگیرد.
ir
8 ماه پیش
مصرف عسل برای کسانی که دچار فراموشی هستند تاثیر گذار هست و کدام نوع عسل بهترین تاثیر را دارد
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب شیرینی های مصنوعی چون شکر سوخت مغز هستند ولی متاسفانه این سوخت مغز باعث کاهش حافظه می شود چون مضر هست پس بهترین جایگزین عسل طبیعی است عسل به دلیل خواص عجیبی که دارد در تقویت هوش و حافظه نقش مهمی ایفا می کند از جمله دارای ترکیبات پلی فنول هست. همچنین ویتامین Dموجود در عسل اعمال بین کلسیم و فسفر را تنظیم و باعث تقویت اعصاب می شود سرشار از آنتی اکسیدانها بوده و از زوال عقل و یا پیشروی بیماری جلوگیری می کند بهترین نوع عسل برای این دسته از بیماران عسل یونجه که مقوی مغزو اعصاب هست اشاره می شود.
ir
8 ماه پیش
مادرم به دلیل خواب مناسب نداشتن در شب و مصرف بیش از حد قرص های خواب آور مبتلا به فراموشی شده البته تشخیص دکتر این بود که در اثر مصرف بیش از حد این قرصها اتفاق افتاده است چه راه درمانی است که هم بصورت طبیعی خواب را نرمال کند هم به صورت طبیعی به بهبودی بیماریش کمک کند
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب متاسفانه مصرف داروی شیمیایی بالاخص اعصاب حتما با عوارضی همراه هست و مصرف قرص های شیمیایی خواب آور اصلا توصیه نمی شود و بهتر است افراد با استفاده از دمنوش های گیاهی به روند خواب کمک کنند بهترین محصولاتی که هم آرامبخش هست و هم برای بهبودی فراموشی تاثیر گذار عسل ژل رویال هست این محصول استیل کولین دارد که به انتقال پیامهای عصبی کمک می کند وماده ای بی نظیر در تقویت هوش و حافظه هست برای برطرف شدن مشکل خواب عسل یونجه یا عسل بهار نارنج تهیه کنید و سعی کنید هر شب قبل خواب مقداری بابونه دم کرده با عسل شیرین و میل کنید.
ir
8 ماه پیش
براي جلوگيري از فراموشي و تقويت حافظه چي خوبه؟در حفظ و به ياد داشتن مطالب به مشكل خورد مو نگران اين هستم كه شروع الزايمر در سن بالاتر باشه
پاسخ کارشناس:
سلام و عرض ادب سعی کنید رژیم غذاییتون مملو از اتواع ویتامین ها و مواد معدنی باشد،ورزش کنید، جدول حل کرده و مطالعه را داشته باشید در کنار این موارد برای تقویت هوش و حافظه از عسل یونجه که مقوی مغزو اعصاب هست همراه با عسل ژل رویال کمک بگیرید.
ir
11 ماه پیش
سلام مادرم 87سالشه با سیتی اسکن فهمیدیم ک دچار آلزایمر شدید شده است و در خواب و خوراک اختلال ایجاد کرده و بسیار کم شده و در طول 24ساعت دو ساعت بخوابد ودائم با خودش حرف میزند دارویی برای اینکه بتواند بخوابد و آرامش بخش باشد ممنون میشم بم معرفی کنید
پاسخ کارشناس:
با عرض سلام برای بهبود بیماری آلزایمر و جلوگیری از پیشرفت بیماریشون میتونن از پک درمان آلزایمر استفاده کنن که شامل گرده گل،عسل یونجه و عسل ژل رویال هست و برای بهبود خواب و رفع مشکل بیخوابی میتونن از عسل بهارنارنج و عسل ژل رویال استفاده کنن.
ir
1 سال پیش
سلام، مادرم بیشتر از ۹۰ سال سن دارد. متاسفانه آلزایمر شدید دارد. و همین الان دارد دنبال بچه اش می‌گردد تا به اوشیر دهد و من نمی‌توانم بچه ای برای او بیاورم .چه کنم تا از این جهنم رهایی یابم؟
پاسخ کارشناس:
با عرض سلام محصولاتی که میتونه بهشون کمک کنه و از روند پیشرفت بیماریشون جلوگیری کنه عسل یونجه، گرده گل و عسل ژل رویال هست که باید به طور مرتب طبق دوز مشخص شده مصرف کنن.
it
1 سال پیش
با سلام ایا این عسل ژل رویال ویا پودر ژل رویال را منم که الزایمر ندارم میتونم استفاده کنم یا رده سنی داره ؟
پاسخ کارشناس:
درود بله مشکلی نیست میتونید مصرف کنید
ru
1 سال پیش
سلام وقت بخیر
کسی که هیچ گونه از علایم الزایمر رو نداشته باشد اگر از قرص های ضد آلزایمر استفاده کند ،عوارضی دارد ؟
پاسخ کارشناس:
سلام و درود بله نباید دارویی بی دلیل استفاده بشه فقط ب علت درمان و تجویز کارشناس باید استفاده شود
ir
2 سال پیش
سلام خانم ۳۵ ساله ای هستم که حافظه کوتاه مدتم خوب نیست وبیشتر حرفایی که گفتم وکارهایی که باید انجام بدم رو فراموش میکنم .میخواستم بدونم شما چه محصولی رو پیشنهاد میکنید که باعث افزایش وزن نشود چون دوست ندارم اضافه وزن پیدا کنم.باتشکر
پاسخ کارشناس:
با سلام و احترام شما می تونید از پک درمانی مجموعه ایران عسل ویژه آلزایم استفاده بفرمائیدکه شامل عسل یونجه : هر صبح 1 قاشق مرباخوری پودر ژل رویال: هر روز به اندازه یک نخود کوچک یا نوک قاشق چایخوری گرده گل: 1 قاشق سوپخوری همراه با شربت عسل گزانگبین برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجموعه از طریق تماس 33689474-031 یا 09138610971 تماس حاصل فرمائید. سلامت و شاد باشید

نظر شما

کد امنیتی